Bekijk bijlage 31726
@RD1970 mooie uitvoering. Trekhaak gaf bij mij probleem met camera (voor lane-assist en verkeersbordenherkenning). Bleek codering trekhaak te zijn. veel plezier dadelijk.
@RD1970 KIP Greyline Special 47TDB, 1500kg max. Vanwege de bijzonder goede wegligging van de KIP volgt deze de O3 trouw. De O3 heeft een lekker koppel waardoor het rijden een genot is, zeker met de DSG. Van instabiliteit geen last gehad al was de auto niet volbeladen. De O3 heeft standaard schokdempers.@rover, dank je. Zie dat je al met je caravan op pad bent geweest. Hoe zwaar is je caravan in beladen toestand e hoe hing ie achter de OCIII? Heb je nog de gewone vering of al eibach eronder?
@RD1970 KIP Greyline Special 47TDB, 1500kg max. Vanwege de bijzonder goede wegligging van de KIP volgt deze de O3 trouw. De O3 heeft een lekker koppel waardoor het rijden een genot is, zeker met de DSG. Van instabiliteit geen last gehad al was de auto niet volbeladen. De O3 heeft standaard schokdempers.
De O3 is inderdaad licht voor de caravan, maar met voldoende belading en een normaal rustige rijstijl heb je geen problemen te verwachten. Op het forum staan ook ervaringen met de Eibach. Je hebt de O3 EBL dus ook de Bi-Xenon welke na inschakelen contact zich automatisch corrigeerd. De verlichting wordt in de AUTO stand automatisch bijgesteld voor meerdere situaties.@Rover50, wederom bedankt. Dit is nuttige info voor mij. Heb zelf een Fendt Caravan welke max beladen 1.310 kg is. Zitten met zijn 5en in de OCIII als deze erachter hangt. Was en ben huiverig voor deze combi vanwege het lage gewicht van de OCIII.
Vandaar mijn evt overweging voor Eibach veren. Maar bij jou zakte de auto niet verschrikkelijk door achter met de caravan eraan. Je weet wel, die combi's die je op weg naar je vakantie wel eens tegenkomst en in plaats met hun koplampen de weg verlichten voor hun, de hemel verlichten.
Ben ik ook bevreesd voor als ik zie hoe hoog de OCIII op zijn pootjes staat....