Gizzmo
Forumguru
Ik heb aangegeven er vrij in te staan, en ik zal de komende jaren in een O3 rijden, dus ik probeer natuurlijk zo positief mogelijk te zijn, en ik ben benieuwd zonder een oordeel vooraf te geven, maar over mijn huidige astra ben ik zeer tevreden. Voor het eerst dat ik niet echt sta te springen bij een nieuwe auto.
En dan de punten hier genoemd, ja, auto is zwaarder, maar hoor hier ook genoeg commentaar op de lichte O3 met caravan.
De O3 staat hoog op zijn wielen en er worden heel via verlagingen doorgevoerd.
Huidige stoelen zijn zeer fijn.
weinig ruimte nog geen last van mijn jonge kinderen en ik zit nooit achterin )
Maar lijkt mij wel zeer fijn komende jaren
vele knopjes, er kunnen geen knopjes genoeg in zitten
ontwerp en lijn in de huidige astra is veel meer gestyled als de O3 wat ik eigenlijk toch maar een vierkant ding vindt, maar dat geldt ook voor de golf.
Kessy ben ik heel blij mee en levert Opel niet, dus +++++
nieuwe navigatie met groot scherm en meerdere toepassingen en kaartupdate is super in de O3, mijn kaartmateriaal van de Opel was al oud toen ik hem kreeg en kan niet of tegen veel geld geupdate worden, diep triest
electrische handrem ga ik ook missen, maar niet als het sneeuwt
ect ect, wordt vervolgd binnenkort, hopelijk heel positief
En dan de punten hier genoemd, ja, auto is zwaarder, maar hoor hier ook genoeg commentaar op de lichte O3 met caravan.
De O3 staat hoog op zijn wielen en er worden heel via verlagingen doorgevoerd.
Huidige stoelen zijn zeer fijn.
weinig ruimte nog geen last van mijn jonge kinderen en ik zit nooit achterin )
Maar lijkt mij wel zeer fijn komende jaren
vele knopjes, er kunnen geen knopjes genoeg in zitten
ontwerp en lijn in de huidige astra is veel meer gestyled als de O3 wat ik eigenlijk toch maar een vierkant ding vindt, maar dat geldt ook voor de golf.
Kessy ben ik heel blij mee en levert Opel niet, dus +++++
nieuwe navigatie met groot scherm en meerdere toepassingen en kaartupdate is super in de O3, mijn kaartmateriaal van de Opel was al oud toen ik hem kreeg en kan niet of tegen veel geld geupdate worden, diep triest
electrische handrem ga ik ook missen, maar niet als het sneeuwt
ect ect, wordt vervolgd binnenkort, hopelijk heel positief