Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

RD1970

Senior Member
Ha kan de mijne donderdag middag ophalen. Eindelijk van die tijdelijke golf 7 station af. Start-stop systeem met dsg is 3 * niks

Heb in mijn nieuwe O3 de dsg met start stop, maar vind het niet storend...... enneh, je kan het gewoon uitzetten hoor! :angel:

peterrapid

Forumguru
Heb in mijn nieuwe O3 de dsg met start stop, maar vind het niet storend...... enneh, je kan het gewoon uitzetten hoor! :angel:

Die start stop is enoooooooooorm storend daarom ook laten uitzetten bij @Antera en je kan het enkel uitzetten als je het knopje indrukt dus de eerste maal sta je daar stil, iedere keer je terug start staat het terug aan, vooral storend in file of aanschuiven op rond punt en zo dus gewoon elimineren die handel.

rouwehand

Senior Member
@Tuur71 , ik heb het via de dealer laten uitvoeren (tevens incl. garantie).
Zij hebben een bedrijf ingeschakeld.
Totaal prijs ca. Euro 600,-.
Ik ben wel zeer tevreden over het resultaat (netjes en strak gemonteerd)

chiefhk

Nieuw lid
hoi allen, ben benieuwd wat op dit moment de kentekenplaats is van de Skoda Octavia, volgens mijn nog XXX?

Mijn Skoda komt waarschijnlijk volgende week woensdag

Wim75

Lid
Auto is binnen bij de dealer,,, ik mag nog paar duizend kilometer met de huidige Superb en ga ze dan omruilen. Het gaat toch nog ruim voor 31/12 allemaal in orde komen! :jaja:

Mick

Actief lid
Bericht van de dealer. Deze week in productie, dan op transport en leveren over 3 a 4 weken.
O3 GL BL combi, Race Blue met lichtpakket, zilveren dakreling en plus pakket en vaste trekhaak.
Nog even geduld dus.:D

Laatst bewerkt:

Bean77

Nieuw lid
Ik kreeg zojuist een mail van de dealer over de auto die ik morgen ophaal.

"Doordat de CO2 uitstoot van uw auto naar beneden is bijgesteld, is het BPM bedrag verlaagd.
Dit resulteert in een lagere toebetaling."

Dit komt voor mij neer op een meevaller van iets meer dan 200 euro. Toch wel een leuke meevaller.

Ja, eindelijk kan ik op maandag 1 december om 12:00 uur de EBL op gaan halen. Als deze binnen is, zal ik subiet een foto plaatsen. Nu maar hopen op een foutloze aflevering. Iemand nog tips waar ik op moet letten?

Bovenaan Onderaan