Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Börker

Actief lid
Heb mijn auto 11 december besteld zonder glazen dak. Hij wordt in week 5 geproduceerd.

Kom ik er op 24 december toevallig achter dat een glazen dak in de aanbieding is gezet voor maar € 200,-. :angry:

Probeer nu alsnog dat glazen dak er in te krijgen maar de dealer krijgt het niet voor elkaar. PON doet moeilijk.:dankje:

Heeft iemand nog tips voor mij?

El Fuego

Senior Member
Nog 1 uur en dan is de oplevering. Eindelijk!! Ben erg benieuwd wat ze bij dealer van verlaging, usb-aansluiting, 3-spaaks stuur, dorpellijsten en velgen gebakken hebben. Foto's volgen.

Darkside

Forumguru
Heb mijn auto 11 december besteld zonder glazen dak. Hij wordt in week 5 geproduceerd.

Kom ik er op 24 december toevallig achter dat een glazen dak in de aanbieding is gezet voor maar € 200,-. :angry:

Probeer nu alsnog dat glazen dak er in te krijgen maar de dealer krijgt het niet voor elkaar. PON doet moeilijk.:dankje:

Heeft iemand nog tips voor mij?
Collega had dat ook met zijn megane.
Had hem besteld zonder dak want was te duur. even later kon je hem krijgen voor 1 ,- :laugh:
Maar auto was al te ver in productie proces en konden geen aanpassingen meer gedaan worden.

El Fuego

Senior Member
Kijkend naar de omschrijving in je handtekening @DVDguy een mooie Octavia. Van de foto kunnen we nog niet veel wijs worden...... Wat ik zelf geen gezicht vind zijn de spatlappen. Van mij mag je die er meteen afhalen. En altijd zonde om in een auto te roken:cry:

Bovenaan Onderaan