DannyG
Forumguru
@Nickname : Tja ... dat is altijd afwachten hé, die kwaliteit van een nieuwe wagen. In de 16 jaar dat we de A6 hebben gehad, zijn er ook nooit veel stukken geweest. Alleen het laatste jaar beginnen zich wel ouderdomskwalen voor te doen die wel gaan kosten (speling op de cardanassen, verschillende rare electrische verschijnselen en dergelijke meer). Op zich kan dat wel allemaal verholpen worden, maar of dit nog nuttig is bij een oude wagen is nog maar de vraag.
In ieder geval reed hij zuinig en zeer comfortabel. Dat laatste zal de OIII ook wel doen, alhoewel hij wel strakker afgeveerd staat dan de A6. Maar dat eerste wacht ik bang af. De Audi deed makkelijk 1250km autostrade (had wel een 60l bak), maar ik ben maar benieuwd of de 1.2TSI aan de 900km zal geraken.
Nu ja ... midden juni gaan we met de nieuweling naar de Franse Alpen en dan zal ik gelijk antwoorden krijgen op al m'n vragen .
En in de nabije toekomst zal ik zeker mijn ervaringen delen op dit leuke forum.
In ieder geval reed hij zuinig en zeer comfortabel. Dat laatste zal de OIII ook wel doen, alhoewel hij wel strakker afgeveerd staat dan de A6. Maar dat eerste wacht ik bang af. De Audi deed makkelijk 1250km autostrade (had wel een 60l bak), maar ik ben maar benieuwd of de 1.2TSI aan de 900km zal geraken.
Nu ja ... midden juni gaan we met de nieuweling naar de Franse Alpen en dan zal ik gelijk antwoorden krijgen op al m'n vragen .
En in de nabije toekomst zal ik zeker mijn ervaringen delen op dit leuke forum.