Na 4 jaar Volkswagen Golf wordt de Skoda Octavia de opvolger (lease).
7 juli jl. de volgende bestelling geplaatst.
Skoda Octavia Combi 1.0 TSI DSG Style Business 115pk
Verwachte levertijd is nu week 40 (4 oktober). Valt qua wachten nu relatief mee, maar hopelijk wordt het eerder
- Race blue metallic
- Black interieur
- WK7 Elegance businessline pakket
- PFK Plus pakket style business
- SFC functie pakket (6M3-bagagenettenset, 9Z3-230v aansluiting, UK3-achterbank ontgrendelen
- SSQ safety pack (PDI-alarm met messy, 3G2-isofix op passagiersstoel)
- DAB Dab (digitale radio ontvangst (QVS-DABm digitale radio ontvanger)
- CC Inbouw connectie car
- 4E7 elke open en sluit achterklep
- KA1 achteruit camera
- PAN Panoramdak (PH8-panoramisch schuif-kaneeldak)
- PH verwarmbare vooruit
Bedankt voor de spacer maten, ik ga mijn HBje morgen ophalen.
Na 2,5 jaar te hebben gereden met mijn Octavia Combi 1.6TDI ambition topaz brown was het tijd voor iets nieuws.
Eerst gekeken naar de RS TDI, maar spijtig genoeg was dit een beetje buiten budget van de leasing. Anders was dit een no-brainer geweest. Wel een testrit hiermee gedaan en dit was zalig. Even gekeken naar Passat, Superb en Audi,...
Uiteindelijk is de kogel door de kerk met dit als gevolg:
Octavia Combi Style 2.0 150PK in Quartz grey
Alcantara/leer zetels
Pack style GPS, comfort, look, safety
230V stekker
Canton voor Variabele koffervloer
Verwarmde Voorruit
sunset
elektrische kofferklep
3 spakig sportstuur
Levertijd ongeveer 3 maand, dus is nog af te wachten, maar ik kan al niet wachten.
Zojuist te horen gekregen dat deze al volgende week bij de dealer staat, 10 augustus. Dat is een maand eerder dan opgegeven. Besteld begin Juni. Gaat om de 1.0 TSI Hatchback. Dan moet die nog wel 'rijklaar' worden gemaakt en de letters van de achterkant afslopen, maar het gaat vlotter dan verwacht ."Mijn" 1.0 TSI Hatchback heeft als levertijd nu half september opgekregen. Besteld begin juni. (Xenon, dynamic package, Colombus, PDC + Cam, Sunset)
Zojuist te horen gekregen dat deze al volgende week bij de dealer staat, 10 augustus. Dat is een maand eerder dan opgegeven. Besteld begin Juni. Gaat om de 1.0 TSI Hatchback. Dan moet die nog wel 'rijklaar' worden gemaakt en de letters van de achterkant afslopen, maar het gaat vlotter dan verwacht .