CDK
Forumguru
@rogitaro, dat is toch wel opmerkelijk dat je 2 aparte berichten in je display hebt voor de servicebeurt en de oliewissel...., @Ridley en @internetboarder hoe is dat bij jullie???
Daar was ik dus al bang voor! Dan mag de dealer dat mooi oplossen voor me, het is nog een nieuwe auto alleen ben ik bang dat er dan weer recycle meuk bijgevuld wordt.... Wat denk jij @TheoStek?
@Corné de Kluijver, dat wil zeggen dan dat je in september van de lijst afgaat...dan zijn er nog 10 over...![]()
@rogitaro, dat is toch wel opmerkelijk dat je 2 aparte berichten in je display hebt voor de servicebeurt en de oliewissel...., @Ridley en @internetboarder hoe is dat bij jullie???
Ik denk dat de vraag moet zijn: WIE nu de boel laten controleren.Wat nu dus te laten controleren ? ?
Wat bedoel je met temperatuur verschil gemeten...als de uitstroomtemperatuur wordt gemeten is dit geen afoende bewijs, gezien er verliezen optreden.Je hebt groot gelijk
Ben al bij 4 bedrijven geweest, maar nooit verder gekomen als het temperatuur verschil meten.
En als die goed is, is volgens hun de airco ook goed.
Hier heb ik geleerd van @TheoStek dat dat anders is.
Voor garantie moet ik naar Bosch toe en mag nu bij wijze van uitzondering naar de dealer.
De dealer heeft het m.i. niet goed opgepakt en zit ik dus nog met de gebakken peren.
I.P.V. een koele auto.
![]()
Heb ik ook gedaan vorig jaar, dealer boos op mij omdat ik naar een specialist ga (motie van wantrouwen), specialist boos omdat dealer op hem afgeeft dat zijn diagnose volgens de dealer niet klopt.Ik denk dat de vraag moet zijn: WIE nu de boel laten controleren.
Ga naar een airco specialist, en als het om een auto met garantie gaat, neem het verhaal en de conclusie mee die je van de specialist hebt gehoord, naar de dealer/verkoper....