Captain Hook
Forumguru
Ik zeg ook niet dat het niet kan.Het kan wel hoor. Kijk hier maar eens..... http://www.abt-sportsline.de/en/products/motortuning/intelligent-sport/
Maar als je doelstelling is om zuiniger te rijden (= minder geld uitgeven, beter voor het milieu, etc), dan geef je niet eerst MEER geld uit aan een sterkere, zwaardere auto, maar dan koop je vanaf het begin gewoon het zuinige model.
Want als je auto geen 250km/h kan, dan kun je gewoonweg niet zoveel brandstof verstoken. :icon_smile_question
Ik merk het gewoon heel duidelijk. Rijd je compleet ge-ADHDed, vol gas weg bij elk stoplicht, vol in de ankers bij iedere bocht en rotonde, links/rechts er voorbij. Dat vreet brandstof. En ben je er sneller? Nou, niet echt. En ik zie het dagelijks om me heen. Bepaalde types (ff uitgezonderd de vette leasepatsers die het toch niks uitmaakt) die eigenlijk het meeste problemen hebben met hoge brandstofprijzen, die rijden zodanig dat hun (vaak aftandse auto) zoveel mogelijk brandstof slurpt. :ahum: ikke nie snap.
BTW: ik rijd in Duitsland (op weg naar het zuiden) ook rond de 200km/h. Maar dan nog gemiddeld op een stuk van 1.100km (in 10 uur tijd) 1:15!