TheProfessorODK
Lid
Bij deze voorgesteld...
ik heb een seagate harde schijf met wifi en als ik die met de auto connect kan ik wel alle inhoud benaderen en hij speelt de muziek probleemloos af, film moet ik nog zien of die dat doet
Waar ik nog niet in geslaagd ben is video's afspelen...
Volgens mij moet je zoeken naar “VID” vrijschakelen. Anders kan je hooguit in stilstand films kijken.....
Volgens mij moet je zoeken naar “VID” vrijschakelen. Anders kan je hooguit in stilstand films kijken.....
Maar waarom zou je dat willen?Mja, wel jammer dat de inhoud van de sd kaarten in de auto niet via de hotspot kunnen gedeeld worden. Dat is een gemiste kans. Enige manier nu is om een wifi HD aan te schaffen. (Gisteren besteld via Amazon)
werelds spul was dat, beetje VIM op schoteltje en wat olie erbij zodat het een papje werd en poetsen maar die velgen van je fiets....@Horkje Dat krassenspul was inderdaad VIM met een 'V' https://nl.wikipedia.org/wiki/Vim_(merk)
Ik kan me de reclameslogan nog herinneren: "Doe uw voordeel met VIM!"werelds spul was dat, beetje VIM op schoteltje
Ah, nu snap ik eindelijk die glimmende billen in je avatar.werelds spul was dat, beetje VIM op schoteltje en wat olie erbij zodat het een papje werd en poetsen maar die velgen van je fiets....
En glimmen erna............ jaja toen hadden we nog geen carclean en dat soort toko's...
Hou toch je mond......Ah, nu snap ik eindelijk die glimmende billen in je avatar.![]()
Hou toch je mond......
Leer het nou eens voor je te houden....
Pfffff
Maar waarschijnlijk zou de processor van de Columbus 'overvraagd' zijn als er 2 of 3 verschillende films simultaan moeten worden gestreamd, terwijl er dan ook een navigatie loopt.
Nou ja, we zullen het nooit weten..............![]()