Wat is de functie Mobiele hotspot?

ik heb een seagate harde schijf met wifi en als ik die met de auto connect kan ik wel alle inhoud benaderen en hij speelt de muziek probleemloos af, film moet ik nog zien of die dat doet

Wel, ik heb mijn refund ontvangen... en zonet een wireless HD besteld van Western Digital. Normaal zou deze wel moeten werken.

Waar ik nog niet in geslaagd ben is video's afspelen... Een stomme vraag, maar moet ik de video's afspelen vanuit "Media". Ik heb precies de indruk dat deze steeds audio wilt afspelen.

Volgens mij moet je zoeken naar “VID” vrijschakelen. Anders kan je hooguit in stilstand films kijken.....

Mja, ik probeer al gewoon vanuit stilstand, maar het probleem is dat "media" precies enkel muziek wilt afspelen en geen videos. Ik heb 1 video in de juiste codering als resolutie

Horkje

Forumguru
Oh inderdaad.... VID is meer iets met file informatie geloof ik :thumbsdown:

VIM denk ik dan weer een één of ander schuurmiddel dat geen krassen maak(te)....... maar dat was met F natuurlijk.

Mja, wel jammer dat de inhoud van de sd kaarten in de auto niet via de hotspot kunnen gedeeld worden. Dat is een gemiste kans. Enige manier nu is om een wifi HD aan te schaffen. (Gisteren besteld via Amazon)

Wel dat zou heel erg handig zijn. Thuis heb ik een server staan met al mijn films en muziek. Deze server is via dlna op zo goed als elk toestel bereikbaar en kunnen de kids en vrouw aan elke film of liedje.

In mijn Skoda kan men dus 2 sd kaarten inpluggen alsook harde schijven via usb of zelfs via wifi is mijn server in de Skoda te vinden en af te spelen.

Wat zou het toch handig zijn om alles op een 256 gb sd kaart te plaatsen, te verbinden met de hotspot van de auto waardoor iedereen in de auto naar zijn eigen muziek of film kan kijken. Maar de hotspot dient dus enkel om internet te delen, jammer toch!

Dit probleem getackeld dmv een wifi HD: My passport Wireless pro

Deze harde schijf heeft een autonomie van 10u. Via wifi kan de auto verbinding maken met de harde schijf en kan de inhoud in Columbus afgespeeld worden (dlna) zodat de inzittenden op hun tablet kunnen kijken naar wat ze willen.
Via USB kan de schijf continu afgespeeld worden.

Maar, dit alles is eigenlijk al in de auto aanwezig, maar is het softwarematig niet mogelijke.

Maar waarschijnlijk zou de processor van de Columbus 'overvraagd' zijn als er 2 of 3 verschillende films simultaan moeten worden gestreamd, terwijl er dan ook een navigatie loopt.
Nou ja, we zullen het nooit weten..............:pardon:

Dat klopt, hoewel, het systeem simultaan 2 gsm toestellen kan bedienen en tegelijkertijd CarPlay en media kan afspelen en nog eens een hotspot ter beschikking stelt kan men wel stellen dat het krachtig genoeg is voor een dergelijke functie.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan