Wat is dit voor accesoire ???

van_der_P

Senior Member
Zie mijn bericht: er zijn Skoda driehoeken waar een stickertje Roomster op zit en die passen bij de Fabia II in ieder geval perfect in de daarvoor bestemde plek.
Misschien kun je jouw driehoek nog omruilen bij de dealer.

Beetje knullig dat wij (en jij dus waarschijnlijk ook) de verkeerde accessoires meekrijgen.
Ze hadden nog beter die opbergplek wat groter kunnen maken, dat kan best.
Dan had de/een standaard driehoek daar in gepast.

Ik heb helemaal geen driehoek geleverd gekregen, die had ik. Is dus gewoon universeel van een automatrialenzaak.
Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat je een driehoek bij de auto moet kopen, anders past het niet. Ze kunnen die uitsparing toch wat langer en breder maken, dat zal het probleem toch niet zijn
Dit vind ik dus een van de weinige missers.

Net als een paar schoenen waar maar een speciaal paar veters inpast, dat werkt toch ook niet.

EdK

Forumguru
Ik heb helemaal geen driehoek geleverd gekregen, die had ik. Is dus gewoon universeel van een automatrialenzaak.
Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat je een driehoek bij de auto moet kopen, anders past het niet. Ze kunnen die uitsparing toch wat langer en breder maken, dat zal het probleem toch niet zijn
Dit vind ik dus een van de weinige missers.

Net als een paar schoenen waar maar een speciaal paar veters inpast, dat werkt toch ook niet.

Weet je honderd procent zeker dat je die niet hebt gekregen ??
Als je namelijk niet weet waar die zit dan vind je hem ook niet !
Achterklep openen en dan zit ie in de opstaande drempel !!
Werd mij bewust op gewezen door dealer met oplevering, hij zei anders vind je hem nooit als je hem zoekt !!!
Dus als je begint te twijfelen kijk dan toch eens voor zekerheid !!

kcj

Actief lid
Bij de Fabia hebben we nu een Skoda driehoek waar Roomster op staat.
schreef LenK op 7 juli 2008

en op 8 juli 2008 :
Zie mijn bericht: er zijn Skoda driehoeken waar een stickertje Roomster op zit en die passen bij de Fabia II in ieder geval perfect in de daarvoor bestemde plek.

Zou het plakkertje al verwijderd zijn ? :D ;)

(:2133:sorry, kon het niet laten, toen ik dat tegenkwam in een oud bericht)

Koen

Bovenaan Onderaan