Wat is dit?

rikjan

Lid
De klep is vervangen door Rijnwoud. Ging een paar dagen goed. Afgelopen maandag is de gehele turbo vervangen, ging 2 dagen goed. Vanochtend: geen turbo. Gek word ik hiervan!! Heb een boze mail naar Rijnwoud gestuurd, ben het zat. Volgende stap: nieuwe motor?

MadDog2K

Actief lid
De klep is vervangen door Rijnwoud. Ging een paar dagen goed. Afgelopen maandag is de gehele turbo vervangen, ging 2 dagen goed. Vanochtend: geen turbo. Gek word ik hiervan!! Heb een boze mail naar Rijnwoud gestuurd, ben het zat. Volgende stap: nieuwe motor?

Als hij weer is gerepareerd, laat hen er minimaal een week in rijden ?
Als er dan weer wat mis is, hoef je niet steeds heen en weer...

En wel een meer vermogende leenauto bedingen dan een Roomster 1.2

Erg vervelend voor je dit.

rikjan

Lid
Nou, de auto is een week bij Rijnwoud geweest. Hij zou het helemaal goed doen, maar gaf nog wel een storing (die ze nog gingen uitzoeken). Zodra ik wegreed: geen turbo! Dus linea recta terug en de mannen daar waren ook verbaasd (en ondertussen net zo radeloos als ik). Zij weten het ook echt niet meer. Ondanks uitgebreide testritten en wederom het vervangen van onderdelen; nog steeds een manke auto. Ze hebben de computer van de auto uitgelezen en de resultaten naar Pon gestuurd. Die weten niet wat het is, dus ze wachten nu op een antwoord de fabriek... Ondertussen rij ik rond in een Roomster en een Fabia, het wordt knap irritant ondertussen. Tijd om de leasemaatschappij er bij te betrekken denk ik.

Ik ga ervanuit dat jij werkzaam bent in de garage waar de betreffende auto in onderhoud is? Dan hoor je te weten dat sommige mensen hun kenteken liever niet openbaar maken. En aangezien je dit dan ook nog doet zonder dat de eigenaar van de auto daarvan op de hoogte is, vind ik een kwalijke zaak.

Abo

Lid
Inderdaad, een prive bericht naar de eigenaar met de vraag over het kenteken was beter geweest.

Swiss

Actief lid
* Off topic, maar deze vraag dwaalt al een tijdje door m'n hoofd *

Mag ik eens een algemene vraag stellen aan onze Noorderburen. Op alle Nederlandse fora die ik bezoek (/bezocht), merk ik altijd dat op al jullie foto's de nummerplaten onzichtbaar gemaakt zijn. En als jullie een plaat vermelden, laat jullie meestal een aantal tekens weg (hierboven dus niet, met reacties tot gevolg). Waarom eigenlijk? Is hier een specifieke reden voor? Nummerplaten worden bij jullie toch ingeschreven op wagen, zodat je niet kan achterhalen van wie die wagen is? Of vergis ik me?
Hier in België zijn de platen wel op eigenaar, maar kan ik onmogelijk aan de hand van een plaat achterhalen wie de eigenaar is. Dat schermt onze overheid mooi af (de enige mensen die dat wel kunnen, werken bij de politie. Maar er zijn er indertijd al geschorst omdat ze het systeem daarvoor gebruiken). Dus daarom dat ik het niet begrijp, en dus bij deze even mijn vraag. Geen stok in het hoenderhok, gewoon om het beter te begrijpen...

Alvast bedankt.

Greetz,
Swiss

Matra_Murena

Actief lid
Vraag ik me inderdaad ook vaak af. Mijn kenteken mag iedereen weten hoor, zeker omdat een ieder die me op de weg tegenkomt dit ook gewoon af kan lezen.

Hierbij bied ik dan netjes mijn excuses aan voor de mensen die een beetje pissig reageren.
ik heb voor mezelf geen moeite ofzo er mee misschien is dat nog de leeftijd die ik heb of wat anders, maar in het vervolg zal ik het beter afhandelen als mensen aan een kenteken meer waarde hechten dan ik zelf doe.

Groeten jordy

@Swiss

Mensen willen graag anoniem zijn.
En als ze dat niet willen zijn, is het aan de mensen zelf om hun eigen nummerbord te vermelden op dit forum.
Daar gaat het om.

Bovenaan Onderaan