EdK
Forumguru
Dan heb ik je toch laatst zien rijden, beslagen ramen .... ondanks raam open....en een ongelooflijke stankwolk achter de wagen..Behoorlijk aantal los gelaten in de auto, maar nog geen een gevonden die ik lekker vond
Dan heb ik je toch laatst zien rijden, beslagen ramen .... ondanks raam open....en een ongelooflijke stankwolk achter de wagen..Behoorlijk aantal los gelaten in de auto, maar nog geen een gevonden die ik lekker vond
Hier ook... Maar niet geverfdIk heb een autoparfum van Rituals, een subtiel geurtje, klein blokje op ventilatierooster. En omdat dit bruin was matchte dit natuurlijk niet met rest van interieur, dus heb ik hem matzwart gespoten
Kun je nagaan hoe het daar in die opslag ruikt met een paar dozen van die boompies...?Laatst de auto laten wassen door een poetsbedrijf.. die kwam aanlopen met zo’n boompje met die verschrikkelijk zoette vanille geur... daar heb ik voor bedankt..
@Eemspoort
Hoog tijd dus om hem van binnen eens flink te flossen.
Ik verwacht net zo smerig als in een geurkaarsenwinkelKun je nagaan hoe het daar in die opslag ruikt met een paar dozen van die boompies...?
Als werknemer hoop je dan maar dat het één luchtje is en geen tien verschillende....
want dan ga je echt over je nek
Kom ik niet...........Ik verwacht net zo smerig als in een geurkaarsenwinkel
Als ik zulke dingen zou produceren, dan zou ik ervoor zorgen dat de geur volledig in de verpakking blijft. Anders zijn ze al grotendeels uitgewerkt als ze verkocht worden...Kun je nagaan hoe het daar in die opslag ruikt met een paar dozen van die boompies...?
Ik ook niet maar alleen als al langs de gevel er voorbij loopt.. ken je na gaan hoe het binnen moet zijn!Kom ik niet...........