Japanese Power
Donateur
@Japanese Power : waarom niet?
Ik heb de basis LED verlichting en die zijn niet geschikt voor High Beam Assist.
Dat zijn hele andere lamp units...
@Japanese Power : waarom niet?
Dat is zeer persoonlijk. Ik vind die lane assist echt zwaar irritant. Trekt in je stuur, zeker in gebieden waar onze onvolprezen verkeerskundigen creatief met belijning omgaan zoals 60km-zones. Gaat meteen bij de start uit (en gisteren is de geheugenfunctie gecodeerd).Wat er echt op moet is Lane assist
Dat is niet juist: je hebt twee verschillende versies:Ik heb de basis LED verlichting en die zijn niet geschikt voor High Beam Assist.
Dat zijn hele andere lamp units...
Samenvatting:Ik heb dat nu niet en vind de verlichting voor -en achter tegenvallen. De Kodiaq gaf een bak meer licht aan de voorzijde
Dat verklaart een hoop...- Matrix LED: Light output low beam 900lm, high beam 140 lx
- Standaard LED: Light output low beam 580 lm, high beam 105 lx
Maar waarom heeft men het dan bij dimlicht over lumen (hoeveelheid licht) en bij grootlicht over lux (hoeveelheid licht per oppervlakte)?
Jaja. Sinds de update werkt het bij mij nu wel. Afgelopen weken een paar keer voorverwarmd terwijl de auto volledig was opgeladen en wat blijkt: de Enyaq pakt nu de stroom hiervoor via de laadpaal die de auto keurig op 100% houdt. Toch wel zo fijnBest wel bijzonder want ik heb die optie niet met m’n NewMotion lader. Die stopt ‘s nachts met laden en als ik ‘s morgens laat voorverwarmen pakt hij dat uit de accu. Wat doe ik verkeerd? Hij pakt dan geen power via de aangesloten laadkabel…