Wat nou weer?

Fabia 123

Forumguru
Word ik nou in de steek gelaten? Ik was haar elke week. Iemand een idee wat het is, hoe het kan ontstaan en vooral hoe ik het op zou kunnen lossen? Glans lijkt eraf.
Ik heb hetzelfde gehad op de F2 Op sommige plaatsen bumper, motorkap, deuren laat de vernislak los. Zoals al eerder opgemerkt snel naar de dealer.

Fmoon

Forumguru
Ik ga straks naar het schadebedrijf die mij onlangs heeft geholpen met het herstel van een schade aan de voorbumper. Ik ga gewoon vragen of hij weet wat voor plekken dat zijn. Vanuit dat antwoord zal ik handelen, en indien nodig in een rechte lijn naar de dealer gaan :-). Misschien is het iets simpels, misschien word het een gevalletje lakgarantie.

Fmoon

Forumguru
En het antwoord is er. Ik ben even naar het bedrijf gegaan die mijn voorkant heeft gespoten. Ik vertel het verhaal en hij zegt meteen dat die het al weet. Ze hebben bij het spuiten van de auto een folie/afdekking om de auto gelegt, door mogelijk wat vocht onstaan deze plekken. Ze gaan het over een weekje voor me oplossen.

Fmoon

Forumguru
Ja ik laat het hun lekker doen. Wat mij opviel dat er meteen de hand in eigen boezem werd gestoken, dat vind ik bijna vrij uniek en in was oprecht verbaasd over de reactie, dat het nog bestaat. Bedankt alle voor het meedenken in ieder geval!

@s-line nu staat de zon er vol op, met wat zou ik het eventueel zelf kunnen proberen om het eraf te krijgen? Shampoo of poets?

Bovenaan Onderaan