Ik rijd nu ruim twee jaar rond in een O2C PFL met 2.0 TDI en DSG6 en kan niets anders zeggen dat dit een hele fijne combi is! Zowel wat betreft snelheid maar ook wat betreft comfort. Ga je flink te keer dan hoor je de motor goed, maar als je het een beetje binnen de perken houdt valt dit reuze mee!
Qua vermogen is 140pk precies goed voor de O2, hoewel ik wel een half uurtje in mijn auto met 170pk heb mogen rondrijden (tijdelijk getuned incl dag-software aanpassing) maar dat vond ik het geld niet waard. Je merkt die extra peekaa's en vooral de toename in koppel wel heel goed
Wat betreft de DSG zesbak: ik kan hier alleen maar over zeggen dat dit een hele goeie combi is met de 2.0 tdi motor! Heb er ook geen problemen mee, als je maar om de 60000km de olie ververst. Met die motortuning was ook de DSG software tijdelijk aangepast en reed net wat beter, maar ik mis het niet nu de originele software er weer op staat. Enige wat ik echt niet begrijp is de S-stand op de bak. Dat is werkelijk een volkomen onnuttige niet te gebruiken stand i.c.m. een diesel... Ik snap niet dat dat ooit zo bedacht is. Da's dan ook gelijk het enige "minpunt".
Verder niets dan lof! (ik heb trouwens een bmm 2.0 TDI pompverstuiver, dus geen commonrail)