</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Dus als die bel eerder dan 30k afgaat, dan is 't niet voor niks, hoor.
[/ QUOTE ]
Is (in mijn geval zeker) niet correct.
De O2 heeft twee mogelijkheden:
1. interval van 15.000 kilometer (vaak bij de benzine en zonder long life)
2. variabele interval afhankelijk van gebruik (vaak bij diesel en met long life).
Ik heb de interval gecontroleerd toen ik de auto net had gekregen en hij stond duidelijk op 15.000 kilomter. Terwijl bij een diesel al gauw, zeker met mijn kilometers, 30.000 of waarschijnlijk zelfs meer had moeten kunnen doen. Onder andere vandaar mijn bezoekje aan de dealert.
Dus als die bel eerder dan 30k afgaat, dan is 't niet voor niks, hoor.
[/ QUOTE ]
Is (in mijn geval zeker) niet correct.
De O2 heeft twee mogelijkheden:
1. interval van 15.000 kilometer (vaak bij de benzine en zonder long life)
2. variabele interval afhankelijk van gebruik (vaak bij diesel en met long life).
Ik heb de interval gecontroleerd toen ik de auto net had gekregen en hij stond duidelijk op 15.000 kilomter. Terwijl bij een diesel al gauw, zeker met mijn kilometers, 30.000 of waarschijnlijk zelfs meer had moeten kunnen doen. Onder andere vandaar mijn bezoekje aan de dealert.