Wat vinden jullie van z'n Fabia!!

LenK

Forumguru
Een Aygo is zelfs veel groter dan een oude mini, en daar gingen vroeger ook complete volksstammen miee op vakantie.
Ja en er passen hele scholen sardientjes in blikjes. Wil niet zeggen dat het comfortabel is. F1 hoefde ik niet langer dan 5km achterin te zitten om pijn aan mijn rug te krijgen en erin er eruit komen was een gehannes. Ik heb een normaal postuur en ben 1.84m. Bij een Aygo gaat er tov F1 55 cm wagen lengte en 12,5 cm wielbasis vanaf. Dat gaat prima passen daar ben ik van overtuigd (niet dus).

Maar het punt dat ik wilde maken is dat je met een 3-deurs variant op een eenvoudige manier meer keuze geeft.

> Iemand die geen 5-deurs wil heb je als potentiele klant erbij
> 3-deurs oogt meestal sportiever, kan ook klanten trekken
> 3-deurs is meestal €500+ goedkoper, ook weer positief, desgewenst aan een duurdere trim, opties of zwaardere motor te besteden

DareDevil

Actief lid
nog een paar leuke fotos

31012990012_medium.jpg

31012990013_medium.jpg

31012990014_medium.jpg

31012990015_medium.jpg

kijk anders ook op www.hvtm.hu

LenK

Forumguru
de Octavia er ook niet is als "normale" HB zoals Leon en
Golf
Octavia is een normale hatchback hoor. Dat de achterklep niet recht naar beneden loopt heeft alleen maar te maken met de grotere kofferbak die eronder zit.

En VAG maakt juist veel concurrenten van elkaar. Beter klanten binnen het concern kunnen laten shoppen dan naar klanten een ander merk zien vertrekken.

Iemand die een Fabia, Ibiza of Polo koopt laat de geconsolideerde VAG kassa rinkelen.
Niet iemand die een Peugeot, Toyota of Nissen koopt omdat VAG maar 1 auto aanbiedt in een bepaalde klasse.

Glenn

Actief lid
deze heb ik een tijd geleden nog voor iemand
gemaakt fabia met de bumpers van een polo cup

Bijlagen

• PICT00216.jpg
    PICT00216.jpg
    75,3 KB · Weergaven: 42

Glenn

Actief lid
een fabia met de echte wrc kit er op

motor is wel een 1.9tdi

als ik er meer foto's van vind zal ik ze wel posten

is nog maar net af

Bijlagen

• 090404_233.jpg
    090404_233.jpg
    82,9 KB · Weergaven: 46

Hetzer

Forumguru
Octavia is een normale hatchback hoor. Dat de achterklep niet recht naar beneden loopt heeft alleen maar te maken met de grotere kofferbak die eronder zit.

Ok ik zal me anders formulieren, er zal dus nooit een normale korte 3-drs Octavia HB of een Fabia HB komen, is destijds al afgesproken binnen de VAG-gelederen en onlangs is er wederom bepaalt de merken binnen de VW groep elkaar teveel mogen concureren.
Ze willen JUIST niet onderling de strijd voeren.
Daarom is een paar jaar gelden ook besloten geen station uitvoering meer op de markt te brengen van de Ibiza/Cordoba en de Polo, om concurrentie van de Fabia te voorkomen.

ik zou zeggen lees de stukken.

bron: http://www.volkswagenag.com/vwag/vwcorp/content/de/homepage.html

een fabia met de echte wrc kit er op

Ziet er heeel erg gelikt uit!

Hetzer

Forumguru
:ot:

Hey Glenn wat voor werk doe jij eigenlijk?

Tja dat vraag ik me eigenlijk ook wel af

. Wil niet zeggen dat het comfortabel is. F1 hoefde ik niet langer dan 5km achterin te zitten om pijn aan mijn rug te krijgen en erin er eruit komen was een gehannes. Ik heb een normaal postuur en ben 1.84m. Bij een Aygo gaat er tov F1 55 cm wagen lengte en 12,5 cm wielbasis vanaf. Dat gaat prima passen daar ben ik van overtuigd (niet dus).

Een gehannes om in en uit een 5-DRS F-1 HB te komen ??, kom toch op ik ben ook 1.84 en ik heb daar toch echt geen problemen mee en ik mag aannemen dat jij net zo vitaal en sportief als mij bent:winkie:.

Maar nu begrijp je misschien wil het probleem als je als vrouw constant een kind van 10 kilo in een 3-DRS auto moet achterin de maxi-cosi moet plaatsen, dat is pas een gehannes en erg slecht voor haar rug.
En echt geloof me, mijn vrouw mag ook vaak een VW EOS van haar werk nee naar huis nemen en ook in die auto is het een drama en ramp voor haar rug.
Dan heeft zij veel liever haar C-1 5-DRS. ( ik overigens niet, ik zie haar liever in de EOS ,veel mooier, stoerder, alleen iets minder praktisch:winkie:)

cvegreen

Forumguru
Wat een offtopic
Cnc machine bedienaar

Niets in de grafische sector maar fotoshop is zo moeilijk niet

Daar kom ik niet aan , is mijn vrouw haar stijl . Ik geraak er maar niet mee weg. Ik kom zot van dat programma , ligt helemaal niet aan het programma , maar aan mij . Ik vind er mijn draai niet in en ben helemaal niet aangelegd om mij daarmee bezig te houden . je moet er ook oog voor hebben , en dat ontbreekt mij in ieder geval.

DareDevil

Actief lid
Daar kom ik niet aan , is mijn vrouw haar stijl . Ik geraak er maar niet mee weg. Ik kom zot van dat programma , ligt helemaal niet aan het programma , maar aan mij . Ik vind er mijn draai niet in en ben helemaal niet aangelegd om mij daarmee bezig te houden . je moet er ook oog voor hebben , en dat ontbreekt mij in ieder geval.

Geef mij maar me sijprogramma dat gaat mij beter!!!

Fabia2.0

Nieuw lid
Hallo

Ik lees hier over de top en vreselijk!
Een tijdje geleden kwam ik deze tegen.
Wat zeggen jullie hier van dan?
Ik vind het niks :icon_smile_dead:
Beetje héél erg over de top volgens mij?

Bijlagen

• 5194_1-f.jpg
    5194_1-f.jpg
    96,6 KB · Weergaven: 44
  • 5196_1-f.jpg
    5196_1-f.jpg
    95,6 KB · Weergaven: 25
  • 5199_1-f.jpg
    5199_1-f.jpg
    95,7 KB · Weergaven: 35
  • 5246_4-f.jpg
    5246_4-f.jpg
    90,5 KB · Weergaven: 30
  • 5248_1-f.jpg
    5248_1-f.jpg
    97,5 KB · Weergaven: 30

DareDevil

Actief lid
Hoezo over de top!

Ik vind hem wel super heftig,

Maarja ieder zijn eigen mening die van mij gaat binnenkort naar de spuiter voor:

-Spuiten en aanpassen voorbumper
-Handgrepen in kleur
- Zwart kap bij de ruitenwissers voor in kleur (ruitenwissers zijn al in kleur)
- Mattig Grill
- Booskijkers

laat binnenkort fotos zien

Bovenaan Onderaan