Wat zeggen jullie

PizzaPieter

Forumguru
Mooi onderwerp.
Net ff in verder gelezen.
Één van de voorwaarden om als bemiddelaar minder verantwoordelijkheid te hebben dan de daadwerkelijke garage, is verdomd duidelijk aangeven dat je slechts bemiddelaar bent.

Op trekhaakcentrum.nl wordt er vooral schreeuwerig geroepen dat ze 104 vestigingen hebben. Ik haal dat niet 1-2-3 uit dat ze bemiddelaar zijn. Ze hebben daarnaast nogal duidelijk allerlei claims op hun site staan..

Ga nog eens verder kijken...interessant
42440cd3933bf33d98caff60a9229df8.jpg

PizzaPieter

Forumguru
Na paar bladzijdes gestopt met lezen van algemene voorwaarden.

Je gaat de overeenkomst aan met trekhaakcentrum.nl. Met hen heb je een overeenkomst.

Ze hebben ook niet/beweren niet een bemiddelingsrol te hebben, dus ondanks dat bij de garage betaald hebt, je hebt een overeenkomst met trekhaakcentrum
b44baa4f9e7b3d297b622fd1c59208d8.jpg

• Leuk
Waarderingen: Tees

EdK

Forumguru
Heerlijk toch al die kleine letters....
Daarom heb ik het vaak niet op dat soort zaken/combinatie.
Dan maar wat duurder uit maar dat ik gewoon bij één persoon van de toko terecht kan...

jadijkstra2000

Forumguru
Inderdaad… rechtsbijstand schiet ook niet op, moet hun eerst de gelegenheid geven te fixen. Begint beetje op kip ei verhaal te lijken.

Garage heel erg onvriendelijk. We moeten ook stuk rijden voor de misschien onder garantie fix. Voor die centen ga ik nu naar m’n lokale garage om de bumper eraf te halen en kijken wat we zelf kunnen doen.

Ik zou eventueel zelf eea kunnen doormeten.

Stekker is van binnenuit bereikbaar van de kabelboom

Owja stekker lijkt wel goed te zitten! Iig niet omgedraaid…vergeleken met de andere sensoren!

Wordt vervolgd…

Bijlagen

• D6437386-CA38-4485-9152-75348292EED6.jpeg
    D6437386-CA38-4485-9152-75348292EED6.jpeg
    88,6 KB · Weergaven: 42

jadijkstra2000

Forumguru
Hier is dan uiteindelijk het vervolg :)
Vanwege drukte geen tijd gehad maar vanmorgen bij onze lokale garage geweest (leuke garage trouwens met fijne mensen)
Bumper eraf en gekeken wat er aan de hand was, in de kabelboom was een draadbreuk van de massa van de sensor, kabel lag gewoon in 2en!

Dus hoezo zeiden ze destijds dat het probleem er al was!?

Kwaliteit van de kabels van de parkeersensoren bij VW/Skoda is discutabel, maar een kabel gaat niet uit zichzelf in 2en en de manier waarop de garage er destijds mee om ging verdiend geen schoonheidsprijs...

Probleem is opgelost, kabel is gefixt en alles werkt weer :)

Japanese Power

Donateur
Met naam en toenaam aan de schandpaal.
Schandalig dat ze niet even verder kijken dan hun neus lang is. Voortaan met een grote boog omheen rijden… wel blij dat het is opgelost voor je.

Bovenaan Onderaan