Wat zou u graag willen doen?

Tees

Donateur
Ach, ik zou me daar niet al te druk om maken. De dealer kan niet zien of de update door hen of door Antera/Rainesh is uitgevoerd, en aangezien ze nu blijkbaar al niet weten welke softwareversie erop staat, zal het ze dan vast ook niet opvallen dat de nieuwste versie erop staat.

Alleen in het zeer onwaarschijnlijke geval dat ze e.e.a. netjes gedocumenteerd hebben én ze dat nog eens nakijken als er een garantieaanspraak is die te maken heeft met de MMI, kan dat een dingetje worden. Waarbij juridisch nog steeds geldt dat dat alleen valide is als de verkoper aannemelijk kan maken dat het probleem gekoppeld is aan die specifieke handeling. Maar goed, VAG dealers zijn bijna allemaal boeven, en garantie is daar toch zelden wat waard. De meeste problemen zijn tenslotte producteigenschappen...

Wat je beschrijf heb ik precies eender. Het treed willekeurig op, en begint aardig vervelend te worden.
Ik heb een columbus systeem en is up to date. Door skoda online.
Het zou mooi zijn als iemand weet hoe dat komt.
Het is opgelost door activatiewoord uit te zetten. Ik activeer het nu met de knop op het stuur

Bijlagen

• 20241030_130609.jpg
    20241030_130609.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 20

EdK

Forumguru
Voor de vlamingen, we hebben het hier over

Gaat over volendam waar men een eigen dialect heeft ( volgens hun )
Maar is gewoon spraakgebrek !
Ze slikken daar namelijk de H in
Ze hebben het daar altijd over " eerlijk elder eineken " ( vertaald : Heerlijk Helder Heineken ) :cheers:

Bovenaan Onderaan