.. enige wat jammer is dat na het afzemen van de auto het nog wat nadruppelt....
Een probleem is het niet, ik had het onderwerp voor mezelf allang afgesloten en reageerde alleen omdat ik dit topic tegenkwam en het herken.op de dorpel zelf? dan is er geen probleem me dunkt
bij mij was echt de kunststof nat en (uiteraard) de matten ook. (Fabia 1)
zeker een bekende sticker achterop heb ook zoon "TB" achter op mijn sedanOff topic; Bekende sticker achterop @Ron_2
Wat wij er ook heel leuk aan vinden is dat het je, vooral op vakantie, op soms hele onverwachte plekken brengt die in geen enkele reisgids staan.zeker een bekende sticker achterop heb ook zoon "TB" achter op mijn sedan
leuke hobby he geocachen?
http://www.geocaching.com/track/details.aspx?guid=8caf07f0-c2e6-45c4-9cae-2d62016ce578
Wat wij er ook heel leuk aan vinden is dat het je, vooral op vakantie, op soms hele onverwachte plekken brengt die in geen enkele reisgids staan.
Ik zou ook eens zoeken op de TB 'zaaiers cachemobiel', mooie OIII combi EBL. Goh, wie zou erin rijden...ik dus ook je komt op plekken waar je anders nooit zou komen
Wel, zoals gemeld in ander topic, regent het uit mijn achterklep bekleding naar binnen bij het openen. Het klotst helemaal in de klep.
Nog niets, ik heb een waslijstje met ze af te handelen. Ze zouden me bellen begin dit jaar voor een afspraak daar eind 2013 niet meer kon.Dat lijkt me toch niet normaal. Daar hoort echt geen regenwater in terecht te komen. Wat zegt je dealer hierover?
Volgens mij zal het niet veel regenwater zijn, maar ook gewoon condens. Je rij met de auto stookt het interieur lekker warm vooral in deze tijd. En als je de auto verlaat koelt deze af, en condenseert de warme lucht op het koude metaal.Dat lijkt me toch niet normaal. Daar hoort echt geen regenwater in terecht te komen. Wat zegt je dealer hierover?