Weer een belg erbij :D

Cordoba

Forumguru
Volgens mij heb ik op het forum een paar maanden terug ook van iemand in NL een soortgelijke configratie gezien. Van het Seat-equivalent heb ik nog nooit gehoord, ik ken wel een uitvoering die vergelijkbaar is met de scout de naam kom ik nog op terug.

Edit: ik bedoelde dus de Freetrack, zoals bijvoorbeeld onderstaande Altea Freetrack (en dan zeggen ze dat Skoda's hoog op de poten staan.:wavecry:
564_pano_1080.jpg

Googlen leert overigens dat er bij de aankondiging van die concurrerende Leon door journalisten wel de naam Freetrack is gebruikt, maar dat ook al is gezegd dat er een andere naam voor komt, en dat zal dus Experience zijn, als ik het verhaal van de topicstarter lees.

Laatst bewerkt:

peterrapid

Forumguru
Je hebt een supercombinatie besteld mocht ik de RS in 4x4 kunnen gekregen hebben had ik het ook gedaan. Nu is voor de volgende S3 Dan binnen enkele jaartjes. Proficiat en welkom

RPeter

Senior Member
Dankje @peterrapid
:D Voor, na of tijdens het 'pimpen' :yeehaa: ?

LED's zijn besteld, Velgen heel binnenkort, en nog wat accentjes hier en daar :jaja:
Verlagen zit er niet in... in tegendeel hij staat zelf iets hoger.
Morgen weten we of ik helemaal gek ben geworden :tegek:

RPeter

Senior Member
Wél.... :D.... ze hebben er een MY2016 van gemaakt :tegek:
De eerste 1000 km :cool: rijden, dat heb ik niet gehaald. Die Audi moest maar niet aan mijn gat plakken :deuk:

En omdat het hier veel te slecht weer is, een fotootje van binnenin..

P1060246c.JPG

Bovenaan Onderaan