Weer eens een schadengevalleke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren omstreeks 19u kwam ik van een doopfeest van een goede vriend.
hij voorstelde om met hem toen mee te rijden en mijn auto te laten staan. Om dat hij vond dat het veiliger zou zijn om dat ze soms al eens met hoge snelheid in zijn straat kwamen en met geparkeerde auto's veel minder was. toen ik aan den auto kwam kwam ik tot ontdekking dat ze er tegen hebben gezeten stond ik gelijk te trillen op mijn benen. De persoon die dat veroorzaakt had was zo vriendelijk en briefje tussen mijn wisser te steken en ben gelijk aan gaan bellen bleek dat het een overbuur te zijn die met zijn nissan pickup in achteruit rijdend mijn auto beschadigde waar die verschoot dat hij niet meer achteruit kon en vroeg zich af waarom hij niet meer achteruit kon. Zonder veel morren hebben we de verzekerings pappieren ingevuld. Nu maar afwachten wat het allemaal en hoe het allemaal ga aflopen.

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    50,4 KB · Weergaven: 105
  • naamloos2.JPG
    naamloos2.JPG
    54,5 KB · Weergaven: 92
  • naamloos3.JPG
    naamloos3.JPG
    55,5 KB · Weergaven: 84
  • naamloos4.JPG
    naamloos4.JPG
    38,3 KB · Weergaven: 79

Gieliovd

Forumguru
Leuk weer om mee te maken. Ook al hoeft het niets te kosten heb je toch weer gezeur.

Nou sterkte ermee en ik hoop dat het snel afgerond is.

EdK

Forumguru
Als je zo de foto's bekijkt dan lijkt het zich tot een deur te beperken !?
Maar zoals altijd schiet je er niets mee op en voor je gevoel blijft het een auto met schade !

Wens je veel sterkte met de verdere afhandeling en dat het allemaal snel verholpen wordt !

cvegreen

Forumguru
Dat is balen man , zo'n grote deuk in je deur. Gelukkig was het een eerlijk mens die je skoda een duw gegeven heeft. Gelukkig is de schade vrij beperkt al blijft het balen natuurlijk.
Ik hoop dat het allemaal vrij snel opgelost raakt , maar denk het wel . binnen een 2 weken is alles opgelost als alles meezit natuurlijk.

van_der_P

Senior Member
Gelukkig is het alleen de deur. Daar gaan ze niet aan uitdeuken dat wordt een nieuwe deur.
En als die goed gespoten wordt zie je er niets meer van.
Het is natuurlijk vervelend. Maar zo iets gebeurd. Het hoort bij het autorijden, en de tegenpartij zal het niet met opzet gedaan hebben.
Verder wens ik je succes bij de afhandeling van de schade.

Okki

Donateur
lang leve de park distance controle...............(heb ik helaas niet)

hopelijk snel opgelost en opgepoetst!

Dank jullie voor de steun. Ik hoop werkelijk dat alles snel afgehandeld wordt en ik ben denk toch wel in mijn recht stond geparkeerd. Zo te zien denk ik wel dat het die deur aleen zal zijn maja heb ze nog niet open gedaan en zal het niet doen ook. Dat is iets voor de dealer wie weet zit er nog meer schade dan de deur aleen. En als ik de deur moest openen Wie weet krijg ik ze moeilijk of niet meer dicht.

joergarms

Senior Member
wat een geluk dat er een kloppend briefje onder je ruitenwisser zat.
Voor t zelfde geld had iemand gewoon lekker doorgereden.
Wat die schade betreft, valt erg mee, nieuwe deur laten spuiten, binnenwerk overzetten en karren maar.
Complete schermen zijn veel lastiger met dit soort schades.

EdK

Forumguru
Balen joh, maar wel netjes dat er een briefje lag. Zal niet vaak gebeuren.

Dat briefje gebeurt toch nog vaker dan we allen denken ! Ik heb het met mijn achterbumper gehad , men was hier ook tegenaan gereden en lichte schade achtergelaten !! Maar ook netjes een briefje onder de wisser met adres en telefoonnummer !!

Het kan dus nog steeds !!!! gelukkig !!!

Zo vandaag mijn auto afgehaald bij de dealer en is mooi gemaakt. Nieuwe deur en heel die linker kant is gespoten om geen kleurverschil te zien. Hopelijk blijf ik deze keer gespaard van ongevallen. Heb er wel mijn buik van vol nu. Op 1 jaar en half tijd 3 ongevallen telkens altijd wel in mijn recht maar toch.

cvegreen

Forumguru
Gelukkig zie je er niet zo veel meer van. is wel altijd balen natuurlijk . Ik hoop het voor u ook dat je nu een tijd zonder ongevallen onder weg kan gaan.

weer pech onderweg

Hupla vandaag weer eens een ongeval gehad. Deze keer mijn fout dankzij verblind door de zon op een voorligger gereden. Het was een vrachtwagen die nog al vrij vlug stopte voor de rode lichten. Het zonlicht scheen fel op zijn achterlichten waardoor ik niet zag dat zijn stoplichten aanging. De verzekering zie mij al aankomen voor de zoveelste keer.

Bijlagen

• DSCF0438.jpg
    DSCF0438.jpg
    90,7 KB · Weergaven: 52
  • DSCF0439.jpg
    DSCF0439.jpg
    94,9 KB · Weergaven: 37
  • DSCF0440.jpg
    DSCF0440.jpg
    91,1 KB · Weergaven: 31
  • DSCF0441.jpg
    DSCF0441.jpg
    92,8 KB · Weergaven: 31
  • DSCF0443.jpg
    DSCF0443.jpg
    89,6 KB · Weergaven: 38

purk

Senior Member
misschien moet je eens een paar dikke rubbere randen om de auto zetten en een spriet meteen haak achterop monteren

Flauw...ik weet het.

Ik heb het zelfde gehad met mijn vorige auto, in anderhalf jaar 3 x raak. ik heb hem weg gedaan, had het idee dat de auto het aantrok.

Fabia

† In Memoriam
Balen zeg. Zo te zien is alleen je motorkap zwaar beschadigd of is er nog meer schade?

cvegreen

Forumguru
Ik zat ook zo te denken , het ziet er lelijk uit maar de schermen zijn nog in takt en de lichten zien er op het eerst zicht ook nog in orde uit ,al breken die dingen sneller dan je zou denken omdat alles plastiek is . Ik hoop voor jou dat de schade toch heel goed meevalt. Toen ik begin dit jaar op die geparkeerde vrachtwagen gereden had is mijn verzekering niet gestegen. Als die vrachtwagen waarop je gereden heeft geen schadeclaim indient gaat je verzekering niet omhoog. Is bij mij zo gebeurt ,dus zou het misschien nog kunnen meevallen voor u . Als er bij ons op het werk iemand tegen de vrachtwagen rijdt ( wat al gebeurt is ) , gaan ze echt geen schadeclaim indienen voor bv een lichtje dat stuk is hoor.

Hugo1973

Actief lid
Zonde van de schade! Hopelijk valt het nog een beetje mee en is het niet al te moeilijk te repareren.
Gelukkig neem ik aan dat je er zelf zonder verwondingen vanaf bent gekomen? Da's namelijk altijd het allerbelangrijkste!

Ik weet het niet fabia dat er nog meer schade aan is Ben er nog mee naar huis gereden er was toch geen lekken te zien. heb de motorkap niet open gemaakt. Dat laat ik aan de garage over. Morgen eerste werk naar de verzekering aanrijdings formulier binnen brengen en dan naar de garage voor foto's te laten nemen voor de expert. Ik hoop dat ik hem vrijdag mag binnen brengen dat ik hem misschien met veel geluk eind volgende week terug heb. Hugo ik ben er goed vanaf gekomen heb geen verwondingen was zo een file snelheid 25 a 30 km/p. is wel verwonderlijk en veel geluk dat op dat momment de airbags niet zijn afgegaan anders haden de kosten veel hoger kunnen oplopen.

Cvegreen toen ik deze middag belde naar de verzekering om een schade dossier aan te maken vroeg ik aan die man dat mijn verzekering ga stijgen. die zij mij van als er geen schaden aan die vrachtwagen is ga de verzekering niet stijgen maar wel mijn ommium premie en dat zou al direct en 500€ meer zijn. dus ik hou mijn hart vast als die dan nog eens en schadeclaim ga indienen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan