Weer eens een schadengevalleke

Status
Niet open voor verdere reacties.

LenK

Forumguru
Je treft het wel. Deze schade ziet er net als bij de deur geisoleerd uit.
Maar dat maakt het niet minder vervelend, zeker als je zelf aansprakelijk bent.

DareDevil

Actief lid
Het zit je wel mee,(niet dus) sonde van de auto, maarja wat doe je eraan, heb het ook gehad van de week 21-10 iemand die zegt die me niet ziet aankomen rijd van een parkeerplaats gelijk de weg op, goed dat ik aardig snel kon reageren. Maarja het was nat en er lagen bladeren op de weg kon veel schade voorkomen maar niet alles.

Zit nu wel met een schade aan de rechterkant maar dat is minder dan wat jij hebt. en het was niet mijn schuld dat schilt weer.

Suc6 ermee, hoop voor je dat alles weer snel gemaakt wordt!!:xyxthumbs:

cvegreen

Forumguru
Cvegreen toen ik deze middag belde naar de verzekering om een schade dossier aan te maken vroeg ik aan die man dat mijn verzekering ga stijgen. die zij mij van als er geen schaden aan die vrachtwagen is ga de verzekering niet stijgen maar wel mijn ommium premie en dat zou al direct en 500€ meer zijn. dus ik hou mijn hart vast als die dan nog eens en schadeclaim ga indienen.

Dus net wat ik vertel , als de vrachtwagen eigenaar geen schadeclaim indient , gaat je verzekering niet omhoog, net als ik gehad heb toen ik mijn accent in de prak gereden had en daar was echt wel heel wat meer schade aan als aan jou F1 .Dus denk ik dat die eigenaar van de vrachtwagen geen schadeclaim gaat indienen. Dat je omnium premie omhoog kan gaan ,dat kan zijn want dat heb ik nog nooit gehad en weet niet hoe dat in zijn werk gaat .
Om eens een voorbeeld te tonen van hoe mijn accent er aan toe was , zal het je wel duidelijk worden , hier een foto van mijn accent na mijn accident 2 Januari dit jaar .

100_6740.jpg

Ik ben vandaag bij de verzekering geweest en het was al in orde gemaakt dat ik gelijk naar de garage kon voor expertisie. naar nader constateren was er meer schaden dan het wel op leek. de garagist raade mij zelfs om de motorkap gesloten te houden die is namelijk te hard verschoven zelfs zo hard dat ik zelfs en nieuw vooruit moet laten steken omdat die en stukje gebarsten is. heb hem dan ook gelijk gevraagd dat er de mogelijk bestaat dat er een met zonnenband in verwerkt is kan geplaatst worden en hij ging het bekijken. aleen op dit momment is er geen plaats meer voor hem deze week nog binnen te brengen. kan ten vroegste 2 november binnen en dan krijg ik een vervangwagen vw fox. nu zo weinig mogelijk rondrijden motorkap en rooster zitten vrij los.

cvegreen

Forumguru
Dat is balen natuurlijk , op de foto's die jij geplaasts had ,zou je het niet gedacht hebben dat er echt zoveel schade zou aan zijn .

Ja als ik dat met je vorige auto vergelijk is dat van mij en peuschil. Amai wat en geluk eigelijk dat je er nog levend bent uitgekomen. is wel schrikken als je die foto zie.

cvegreen

Forumguru
Toen de politie aan kwam om de plaats van het ongeval was ik al mee met de ambulance naar het ziekenhuis en ze hebben meteen de baan afgesloten omdat ze dachten dat ik morsdood was. Ik had gelukkig enkel ene whiplash en een extreem zwaar gekneusde ribbenkast. Verder enorm geschrokken natuurlijk.

Vrijdag heb ik mijn auto terug afgehaald na herstelling. Er was blijkbaar meer schaden dan verwacht. Ze hebben de balk of hoe noem je dat waar je de motorkap me afsluit moeten vervangen 2 koplampen rooster motorkap een nieuw vooruit. Heb gekregen wat ik vroeg met zonnenband in verwerkt en ze hebben hem ineens ook gewassen zowel van binnen en buiten.
Hij is terug als nieuw buiten gekomen. Hopelijk was dit het laatste ongeval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan