Zeker weten... Ik heb alleen nog niet naar de motorcode gekeken. Heb overigens niks te klagen over het vermogen. Ook niet in de lage toerentallen. In de 6 en dan 80 rijden en dan vol gas geven, dan trekt ie sneller op dan mijn oude 1.9 in zijn 4.
Ik heb bij mijn 02 4X4 (1.9tdi) geen klagen over het vermogen en of de trekkracht in lage toerentallen,oke hij is gechipt naar 133pk trekt en rijdt nu ook veel beter dan in het begin.
Nu ff terug gekomen op de trekkracht van de wagen in combinatie met de 4X4,gisterenochtend stond één van onze bestelwagens (vw LT 35) met een lege accu,we besloten deze aan te slepen met een andere bestelwagen (vw crafter) maar de crafter met de lt op sleeptouw raakte de kiezelhelling niet op,nochthans is deze toch niet extreem stijl maar toch slipte hij door op helling en kreeg geen grip meer.
Kheb toen mijn 02 gepakt en daar toen die lt achter gehangen,die bus weegt dus dik 2 ton he,wel mijn 02 trok deze de helling op zonder enige probleem,zelfs de collega's waren verbaasd dat zo vlot en moeiteloos ging..:crazy:
blijkbaar wel een sterk (werk)paard zo'n 02 4X4 :xyxthumbs:
-op de foto zie je een stukje van de helling,nu is deze wel verbreed en aan gevuld met kiezel,en staat er ook een nieuw gebouw op.