Wel of geen Bluetooth Carkit als optie?

Ernie01

Nieuw lid
Zelf heb ik de Pioneer Avic HD3BT, Harddisk Navigatieunit, radio cd speler, DVDspeler en Bleutooth carkit in een. Ik moet zeggen, dat ondanks ik wel eens wat minder positieve geluiden heb gehoord, ik helemaal lyrisch ben van dit systeem. Echt een pareltje. Goed, nee, mega goed geluid uit de standaard boxen (BE versie). Laats onder het rijden Gladiator aangezet. Knallen Fantastische effecten.

raar, dealer Hegeman, heweft mijn parrot probleemloos ingebouwd, service!
Ben heel erg tgevreden over de parrot, zou ik nemen, sluit aan op alle moderne telefoons.
succes!

Heb nu toch maar die carkit van Skoda zelf gecanceld.. ging gelukkig nog heb maar het multifunctioneel stuurwiel gepakt (radio) :)

Een paar redenen:
1. Eigenlijk bel ik bijna nooit in de auto... (heb ook een bluetooth oortje)
2. je moet een adapater erbij kopen voor je telefoon (a 189 euro) anders heb je een "stompje" in dashboard en geen bluetooth. Het is dus niet "echt" alleen bluetooth.

Dat "stompje" heb je nodig om je telefoon op te laden, en als telefoonhouder.
Maar er komt inderdaad nog ruim €100,00 bij en bij jou schijnbaar nog meer.
Maar dan is je telefoon wel goed zichtbaar.
Opladen kan inderdaad ook met een kabeltje.

vdijk

Lid
Een paar redenen:
1. Eigenlijk bel ik bijna nooit in de auto... (heb ook een bluetooth oortje)
2. je moet een adapater erbij kopen voor je telefoon (a 189 euro) anders heb je een "stompje" in dashboard en geen bluetooth. Het is dus niet "echt" alleen bluetooth.

ik heb ook een "stompje" maar heb geen adaptor er bij gekocht. Toch werkt de bluetooth perfect.
Op het stompje heb ik nu mijn tomtom-houder gemonteerd (zie mijn foto's)

Bovenaan Onderaan