Wel of geen modeljaar 2007 ?

Matra_Murena

Actief lid
@LenK

Ik beschuldig hier niemand hoor, maar er is al vaker over gepost dat mensen de brandtijd te lang vinden etc etc. Uitkomst, je kan het zelf instellen of in ieder geval laten instellen door de dealer, dus dit aanpassen zou een nutteloze actie zijn van Skoda.

@Coldstein:

Dan moet het wel een 2007 zijn! Ben benieuwd of ik verschillen zie!

Heren, heren, geen ruzie maken.
Je kan bij modeljaar 2007 zelf de tijdsduur instellen dat de comminghome/leavinghome verlichting aan staat. Ik heb niet geprobeerd of het ook op nul kan maar 10 sec. kan volgens mij wel. Zelf heb 'm op 30 seconden staan maar ga dat binnenkort verlagen naar 20.

edit: bericht van Matra niet gelezen voordat ik dit poste, sorry.

Matra_Murena

Actief lid
@Boudewijn:

Maakt niet uit.
wink.gif

Weet iemand of er trouwens verschillen zijn tussen de 2007 en BE variant? Ik heb begrepen dat de BE minder last heeft van rijgeluiden, beter zittende achterbank en nog wat kleine aanpassingen. Geld dit ook voor een 2007 model of niet?

Persoonlijk vind ik het zonde dat ook bij modeljaar 2007 de beschermstrips op de wagen niet in kleur worden meegespoten. Zou een stuk strakker staan vind ik.

Uhm, nu stel je toch een vraag waar ik geen raad mee weet.
Ik was onder de indruk dat mijn BE een model 2007 was. Waarbij BE de uitvoering is: Elegance + extra's voor minder geld dan Elegance. Het enige dat ik niet heb is de dubbele zonneklep.

@ LenK: heb je een MaxiDOT display? Dan kun je Coming/Leaving Home zelf instellen en kun je ook de tijd in stappen van 10 seconden kiezen. Standaard stond hij bij mij op 80 seconden en dat vond ik ook veeeeeeel te lang. Ik heb Leaving Home uitgezet en Coming Home op 10 seconden.

edit: oeps, had ook de antwoorden van Matra en Boudewijn niet gelezen voordat ik antwoorde, sorry

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Passat97</font><hr />
@ LenK: heb je een MaxiDOT display?

[/ QUOTE ]
407.gif
Nee helaas, zat er niet in toen ik hem kocht en toen wist ik zowiezo nog niet dat het MaxiDot handig kon zijn.

Bargstra

Nieuw lid
Heb hem vandaag (1 nov 06) opgehaald ennuh: geen mp3 aansluiting in Jumbo, geen dubbele zonnekleppen. Dus: geen modeljaar 2007? Weet het niet. Gaat het misschien niet op voor de serie business edition?

Verder overigens:
yeah.gif

Rallye

Forumguru
Ik heb de MP3-Stream af fabriek; wel een Aux aansluiting in de Jumbobox. Geen dubbele zonnekleppen. Auto geleverd 14 oktober; produktie week 39. Het lijkt erop dat Nederland gewoon geen dubbele zonnekleppen krijgt.

heb gezien in de configurator van de nieuwe l&amp;k hier in belgie dat de dubbele zonnekleppen een optie van 30€ zijn

Bargstra

Nieuw lid
Heb een lampje dat aangaat zodra CC is geactiveerd. Bedoel je die? Niet wereldschokkend. Bij andere auto's nooit gemist. Maar goed, inderdaad: ik heb m'n lampje!

Bovenaan Onderaan