Android Auto is nog niet officieel beschikbaar in de Benelux. Wel te vinden op apkmirror.Volgens mij moet je ook Andriod 5.0 of hoger hebben anders werkt e. e. a. niet.
Mijn S3 neo is i. i. g. niet te koppellen. deze heeft Andriod 4.4.2. Geeft ook geen Andriod Auto in de Play-Store ter download.
Kan iemand dit bevestigen ?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk
Dan zal je een custom ROM moeten installeren, want er is voor jou foon geen officiële update.Zie onder, min. andriod 5.0 dus.
http://www.apkmirror.com/apk/google...-240040-2719917-release-android-apk-download/
Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk
Hou Rajakar,Hmm dat is apart. Ik heb een tijdje een S3 gehad als tijdelijke telefoon en dat werkte allemaal prima. Was denk ik wel een 4.4.x rom.
Heb nu een S6 en dat werkt allemaal prima Ook met Android Auto.
Hoi, weet je nog welke Rom je gebruikte op die S3. Misschien anders dat eens proberen als ik de nieuwe Superb eindelijk heb.Sorry, I'm heb het een beetje stom opgeschreven. Ik bedoelde dat de custom rom prima werkte. Ik had toen nog geen systeem met Android auto.
Je hebt echt 5.0 nodig aangezien het offscreen renderen pas sinds 5.0 bestaat in Android en dat gebruikt wordt om de interface naar het auto scherm te sturen.
Ik weet het niet precies meer maar het was een s5 port volgens mij. Maar nog steeds 4.4x dus Android auto had niet gewerkt. Ben bang dat je of een instabiele 5.0 moet gaan draaien of naar een nieuwer toestel moet .Hoi, weet je nog welke Rom je gebruikte op die S3. Misschien anders dat eens proberen als ik de nieuwe Superb eindelijk heb.
Verstuurd vanaf mijn SM-P600 met Tapatalk
Ja dat kan. En hij verlaagd dan ook netjes het volume als google maps instructies geeft. Werkt erg mooi.Weet er iemand of je tegelijkertijd naar de radio kan luisteren én Android Auto kan gebruiken bv. om te navigeren?
Dat zit er helaas niet aan te komen. Waze via Android Auto komt dit najaar.Waze via CarPlay zou het einde zijn. Waze werkt een stuk beter dan de fabrieksnavi
Idd, enge toevoeging die je hebt is als je bijvoorbeeld Sygic navigatie gebruikt, die kan via die weg full screen op je s3 weergegeven worden.
Verder heb ik ook nog niet echt dingen kunnen vinden die ECHT wat toevoegen.
Hier overigens zowel android auto als mirror link met een sony xperia z5, werkt prima