Herman Janssens
Senior Member
De combi. In real life nog mooier dan op foto. Zag daarstraks een Audi A4 stationwagen en die kon mij helemaal niet bekoren. De OC3 is veel 'evenwichtiger'.
Dat is een beetje van vroegâh toen vertegenwoordigers nog rondreden met de dozen Faam en Rang etc. achterin en er direct uit de auto aan de middenstand geleverd werd. Die handel gaat tegenwoordig wat geavanceerder...ik vind de combi echt zo'n vertegenwoordiger bak
Voor mij zeker de hatchback.
Sedans vind ik de mooiste autos. Vraag een kind een auto te tekenen en hij of zij tekent iets dat lijkt op een sedan.
Echte sedans zijn alleen zo onpraktisch kwa kofferruimte.
De Octavia lijkt op een sedan, maar is het niet echt, en heeft wel een handige kofferruimte. Perfect!
De Combi vind ik saai.
Octavia HB en Rapid lijken voor de buitenwereld erg veel op elkaar. Koop je een Octavia van 35 mille, denken sommige dat je een Rapid hebt van 15. Kan zo zijn voordelen hebben, maar is minder leuk als je daar gevoelig voor bent. Beetje als je een BMW 535i hebt en ze denken dat je een 316 gekocht had met wat opsmuk.
MAAR de O3 combi is met verlaging (ca 50mm) pas helemaal af, zeker icm 18 of 19 inch!