@Thomass levertijd is afhankelijk van de dealer. Heeft hij nog plekken over voor 2017. Zo ja, zal het medio week 35 zijn, anders 2018. Zie ook topic levertijden.En daar op inhakend weet iemand waar een Kodiaq Jungle Green staat (het liefst in Noord Holland)?
Las ook dat sommige de Kodiaq al besteld hebben , wat is momenteel de levertijd?
En daar op inhakend weet iemand waar een Kodiaq Jungle Green staat (het liefst in Noord Holland)?
Las ook dat sommige de Kodiaq al besteld hebben , wat is momenteel de levertijd?
Hier zie je denk ik deze cuppucino en met de sportuitlaat ook nog (waar je moet op wachten tot juni 2018 voor de sportline).Wie weet bij welke dealer een Kodiaq in de kleurstelling cappuccino beige staat ?
in't echt is Mato brown inderdaad best mooi, maar die is niet meer te bestellen...Ik kwam toevallig op dit mato brown model terecht.
Spijtig dat men moest bestellen zonder de wagen even effectief in de diverse kleuren te zien…
Te laat om nog te wijzigen…
Toch wel een erg mooie kleur voor een Kodiaq!!!De eerste keer dat ik "bewegende" beelden van de Jungle Green tegenkom.
een wrapje kan veel doenIk kwam toevallig op dit mato brown model terecht.
Spijtig dat men moest bestellen zonder de wagen even effectief in de diverse kleuren te zien…
Te laat om nog te wijzigen…
Toch wel een erg mooie kleur voor een Kodiaq!!!
Een wrapje of een kostelijk grapje. Ik zit nu reeds aan zowat het dubbele van de instapversie, dus nee laat maar zitten. Mijn vrouw wou een zwarte (wagen) en die krijgt ze.een wrapje kan veel doen
Op de Superb III vind ik hem persoonlijk minder maar op de Kodiaq komt hij mooi tot zijn rechtYes! En lekker uniek: ik ben sowieso de enige met een Jungle green bij mijn dealer!
Op de Superb III vind ik hem persoonlijk minder maar op de Kodiaq komt hij mooi tot zijn recht
Gefeliciteerd met deze keuze
Hier ook, volgens mij ben ik bij onze dealer ook de enige met Jungle-green, we kijken er erg naar uit.Yes! En lekker uniek: ik ben sowieso de enige met een Jungle green bij mijn dealer!
Als Race-blue mogelijk was geweest, hadden we die kleur misschien weer gekozen (zit nu op onze Octavia-combi), maar het vrouwtje vind een nieuwe kleur weer beter passen op onze nieuwe auto.Toen ik moest kiezen waren de enige goede foto's die ik vond ook van een superb, en daarop vond ik het ook echt stukken minder, maar ben erg blij dat het de Kodiaq zo goed staat.
En toch had ik liever een Race Blue of Corrida Red versie gehad!
Hier ook, volgens mij ben ik bij onze dealer ook de enige met Jungle-green, we kijken er erg naar uit.
Deze week (18) wordt de onze geproduceerd!
Als Race-blue mogelijk was geweest, hadden we die kleur misschien weer gekozen (zit nu op onze Octavia-combi), maar het vrouwtje vind een nieuwe kleur weer beter passen op onze nieuwe auto.