Welke LED mistlampen voor mijn Octavia?

Tees

Donateur
Die kelvin-waardes bij neef Ali mag je gerust met een korreltje zout nemen, net als de lichtopbrengst. Ik zie soms lampen staan die een spectaculaire lichtopbrengst hebben, allemaal Chinese onzin.
 

Slider

Forumguru
Ik rij al bijna een jaar met leds in de mistlampen. Bocht verlichting fade prima.
Ook het dimmen via VCDS (dimmwert) werkt goed, elke waarde wordt netjes uitgevoerd door de leds.

Is geen garantie dat elke chinese led dit doet, maar vermoed dat het prima werkt.
 

Slider

Forumguru
Ik heb deze er in zitten trouwens. Bestel bij Ali regelmatig al heel lang, afgelopen week nog als laatst. Nog nooit iets van inklaringskosten meegemaakt.

Heb geen full leds lampen, maar voor het idee van gedimde (40-50%) mistlampen.
20240328_161633-2.jpg
 

serum

Forumguru
Nee, dat is behoorlijk anders geworden sinds 2? jaar. Onder de 150 euro betaal je de btw ook al een Ali en heb je geen inklaringskosten. Was in het begin nog even wennen voor de transporteurs, maar ondertussen kan je met stellige zekerheid zeggen dat je voor een pakketje van 11e van Alie geen inklaringsosten of BTW meer hoeft te betalen. (en mocht dat wel zo zijn, kan je dat aankaarten bij de transporteur)
 

Captain Hook

Forumguru
, maar ondertussen kan je met stellige zekerheid zeggen dat je voor een pakketje van 11e van Alie geen inklaringsosten of BTW meer hoeft te betalen. (en mocht dat wel zo zijn, kan je dat aankaarten bij de transporteur)
Kleine aanvulling/correctie: je betaalt wel degelijk BTW. Maar dat wordt gewoon door AE al in rekening gebracht en afgehandeld.
Net zo goed als verzendkosten, soms is het inbegrepen, soms komt het erbij. E.e.a. afhankelijk van het totale bedrag.

Mijn recente ervaringen met bestellingen via AE (afgelopen weken), is dat alles verbazingwekkend snel wordt geleverd.
Zowel via PostNL als DHL.
 
Bovenaan Onderaan