Welke navigatie in Ambition Business line O3?

Gieliovd

Forumguru
de SD kaart krijg je erbij want hier staat namelijk de navigatie software op, hierover heb ik dan nog een vraagje: de kaart schokt nogal als hij beweegt, weet iemand of het mogelijk is om er een snelleren SD kaart in te stoppen om dit te verhelpen?
De dealer heeft mij weten te vertellen dat er een unieke versleuteling op het kaartje zit zodat kopiëren onmogelijk wordt gemaakt. Ergo, een sneller kaartje zal niet lukken op de "normale" manier.

Mocht het een software dingetje zijn valt er vast wel een image te trekken en deze erop te laden met enig onderzoek. Mocht het een issue zijn komt er vast wel een oplossing hier of daar op 't net.

Ik heb ook gehoord dat de Amundsen gewoon niet zo veel rekenkracht heeft, dus het kan ook aan de machine zelf liggen en niet aan de SD.

Rallye

Forumguru
op de navigatie staat de naam amundsen maar als ik google dan lijkt de navigatie het meest op de de bolero

Mijn conclusie is, mede gezien de opmerking hiervoor, dat de Amundsen en de Bolero hetzelfde scherm hebben, en mijn ervaring met oude Skodamodellen waarbij de Amundsen de navigatieradio was en de Bolero een luxe radio zonder navi, dat dat ook in de Octi III het geval zal zijn: een apparaat genaamd "Amundsen Bolero" bestaat niet, het is of Amundsen (met navigatiemogelijkheid) of Bolero (zonder). Twee verschillende apparaten dus.

Joske

Forumguru
De dealer heeft mij weten te vertellen dat er een unieke versleuteling op het kaartje zit zodat kopiëren onmogelijk wordt gemaakt. Ergo, een sneller kaartje zal niet lukken op de "normale" manier.

Mocht het een software dingetje zijn valt er vast wel een image te trekken en deze erop te laden met enig onderzoek. Mocht het een issue zijn komt er vast wel een oplossing hier of daar op 't net.

Ik heb ook gehoord dat de Amundsen gewoon niet zo veel rekenkracht heeft, dus het kan ook aan de machine zelf liggen en niet aan de SD.

Moet jou jammer genoeg teleurstellen.. tot heden heeft men nog steeds geen manier gevonden om het SD-kaartje te kopiëren. Maar we volgen de ontwikkelingen op de voet :D (want €200 betalen voor verouderde kaarten vind ik weggegooid geld).

Bovenaan Onderaan