Welke optie is dit ?

Neptukker

Forumguru
...in "de autoboekjes" zijn de journalisten altijd vol lof over de 'verborgen' bergvakjes in de vloer...
Ik moet altijd lachen om dat soort vakjes. Dealer smeert je afleverpakketje aan met vloermatten die komen vervolgens te liggen op de ...... juist ja, bergvakjes.:biggthumpdown:
What the f*ck moet je met vakjes waar je lastig bij kunt.:icon_smile_question Ben ik de enige die zich hierover verbaast of zijn er meer?

Captain Hook

Forumguru
Fantastisch, het is de meest onderschatte wagen van het land. Ik snap werkelijk niet wat mensen doen in een Megane Scenic of Meriva.
Omdat het allergrootste deel van de autokopers een auto uitzoekt op basis van imago, uitstraling, status en meer van die gehypte, door marketing pipootjes opgedrongen ideeen. :1819:
En slechts weinigen naar het praktisch gebruik, nut en het financieel haalbare kijken...

kcj

Actief lid
Ik moet altijd lachen om dat soort vakjes. Dealer smeert je afleverpakketje aan met vloermatten die komen vervolgens te liggen op de ...... juist ja, bergvakjes.:biggthumpdown:
What the f*ck moet je met vakjes waar je lastig bij kunt.:icon_smile_question Ben ik de enige die zich hierover verbaast of zijn er meer?

Zo'n vakjes in de vloer : inderdaad eigenaardig als er dan nog een mat op komt liggen.
Ook nog : als kind is het misschien leuk dat je een "geheim" bergvakje onder je voeten hebt. Maar hoe geraken ze er aan zonder hun gordel los te klikken ?
Nut voor een volwassene (met een dikke buik / minder lenig) ?

Ik merk het met de optie die op onze Roomster zit : 2 bergvak(jes) onder de stoelen. Wat papieren zakdoeken in het ene. En in het andere ? Weet ik al niet meer. Zal het minst gebruikte onderdeel worden bij verkoop :laugh:.
De twee bergvakjes boven de achterste wielen : op reis worden die wèl volgestouwd en gebruikt. De rest van het jaar : leeg...

Koen

Ik merk het met de optie die op onze Roomster zit : 2 bergvak(jes) onder de stoelen. Wat papieren zakdoeken in het ene. En in het andere ? Weet ik al niet meer. Zal het minst gebruikte onderdeel worden bij verkoop :laugh:.
Koen

Ik vind die vakjes onder de stoel juist superhandig. Perfect voor de navigatiespullen: oplader, raamsteun en kastje zelf passen er prachtig in. In die andere zitten de kabeltjes om iPod op radio aan te sluiten.

Bovenaan Onderaan