Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Frenk21, heel mooi wiel, maar..... be careful! gepolijst front is mooi maar erg kwetsbaar, elke stoeprand én elke bandenwissel is een risico, als bij de 1e bandenmontage de blanke lak beschadigt raakt krijg je daar oxidatie en dan ben je zuur, maar als je nooit stoeprand schade rijdt en een aparte winterset hebt is het geen probleem.
Ik heb nu ook 18" en ook mijn wintersloffen zijn 18". Ik vindt het zelf wel mooi, zeker als ze nog wat naar buiten komen.
Ook zijn ze dan net iets minder kwetsbaar. Misschien nog wel later de S2 nog iets laten verlagen. Maar eerst de wieltjes, dan is portomeneetje weer leeg
@Corné de Kluijver , dank. Het verlagen zal nog even moeten wachten. Een Eibach setje kan Antera er zo onder zetten, maar het zal thuis nog even een discussie worden
@Corné de Kluijver , dank. Het verlagen zal nog even moeten wachten. Een Eibach setje kan Antera er zo onder zetten, maar het zal thuis nog even een discussie worden
dat wordt genieten @bobbl, je hebt met mij meegereden en mijn demperinstelling staat in de midden en de schroefset maximaal omlaag, achter zijn ook de stelpotjes er nog tussenuit gehaald, zo heb je alvast een indicatie
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.