Ik betaalde (voor Themisto's) 1199 incl Continental 225/40R18 banden bij de dealer €1199,-.
Maar dat werd een nette prijs onderaan de streep tezamen met de aanschaf van de auto. Mijn advies is daarom mee onderhandelen tijdens de aanschaf van de bolide.
Setje luxon wielen inclusief Michelin Pilot Sport 3 €1099,-
Nu hopen dat ik de winterbandjes kwijt raak!
Op marktplaats staan nu meerdere setjes Luxon inclusief velgen voor €999. Gewoon in het zoekveld Skoda velgen 18 in typen en dan komen ze omhoogNog wel ja...Donderdag weet ik of mijn gezin wordt uitgebreid tot 3 kinderen ja/nee. Als het er 2 zijn gaat het feest niet door..anders wel!
Op marktplaats staan nu meerdere setjes Luxon inclusief velgen voor €999. Gewoon in het zoekveld Skoda velgen 18 in typen en dan komen ze omhoog
Morguh! Wat apart dat van den Brug nu €499 rekent voor alleen de velgen. Want verleden week stonden ze nog voor €399 op marktplaats. Zelf heb ik ook een setje Trinity velgen bij hen gekocht voor €399.Morguh!! Luxon incl velgen..
Ik heb het setje daar ook vandaan. Is bij van den brug.
Maar inmiddels is de bandenkeuze veranderd naar Michelin PS4..komt dan op €1099,- Die €999,- is met conti. Dan gaat deze jongen toch voor de Michelin. Alleen ff kijken hoe de lokale bandenboer mijn wb set inruilt. Anders haal ik de velgen alleen en doe ik de banden daar. Setje velgen is €499,-.