Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Welke velgen heb jij onder het nieuwe slagschip van Skoda...
Bedankt Menno W.
Met dank aan Arjan Hoekstra (geloof ik). Die heeft het mij laten zien! Alleen hij heeft wat minder prettige ervaringen gehad met het dakraam.
Van de week bericht gehad dat mijn nieuwe Superb klaar staat. Gisteren gelijk maar even wezen kijken. Heb lang getwijfeld over de kleur en de velgen. Nu ik 'm in het echt heb gezien ben ik helemaal tevreden!
Ik denk er ook aan om een velg met wat zwart te monteren op men witte superb combi men 1ste keuze is de momo strike black2 (leverbaar eind juli ) / 2de keuze ATS pegasus / 3de keuze borbet XL
is er iemand handig hier met fotoshop ? dan kan ik het eens bekijken wat het mooiste is
alvast bedankt
Moeilijk kiezen met die configurator maar dit zijn ze geworden: Rial Como5 17 inch met originele Skoda dopjes dankzij super dealer Kreijne.
ik ben er erg blij mee in het echt.
Gaat iets fout met de foto die ik wil kopieeren.
Wellicht gaat dit op een ander moment beter, want op de I pad lukt het niet de foto aan te passen in de gauwigheid.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.