Zou best kunnen. Ben de naam Everest nog nergens tegengekomen...Kan het kloppen dat de Everest die standaard op de Style zit niet bestaat, en dat dit eigenlijk Triton moet zijn? Dat kom ik namelijk tegen in de UK configuration als standaard 18" optie op sommige modellen - die Everest kan ik nergens terugvinden.
Precies mijn punt... Je zou wat meer consistentie verwachten.Quartz Grey en Metal Grey is voor zover ik weet identiek.
Klopt, in de eerste prijslijst stond een niet bestaande Everest velg. In de huidige prijslijst staat de Triton. Hierdoor (?) stond de upgrade naar de Elbrus ook voor 300 euro's in het systeem van de dealers, terwijl dit 50 moest zijn.Kan het kloppen dat de Everest die standaard op de Style zit niet bestaat, en dat dit eigenlijk Triton moet zijn? Dat kom ik namelijk tegen in de UK configuration als standaard 18" optie op sommige modellen - die Everest kan ik nergens terugvinden.
De Elbrus kost €300 bij de ambition en €50 voor de style. Dit heeft altijd goed gestaan, maar je leest er snel overheen.Klopt, in de eerste prijslijst stond een niet bestaande Everest velg. In de huidige prijslijst staat de Triton. Hierdoor (?) stond de upgrade naar de Elbrus ook voor 300 euro's in het systeem van de dealers, terwijl dit 50 moest zijn.
Weet iemand al wat de steek van de kodiaq wordt? Ik wil weten of ik mijn velgen mee kan nemen vanaf de Superb.