Jaaaaaaa, goede keus. Die vind ik ook heel erg mooi!Gekozen om er achteraf 20 inch MAK Xenon op te laten schroeven
Bekijk bijlage 58230
Dat mag je zeker maar ik weet het alleen niet. Beetje lang verhaal maar het komt er in het kort op neer dat ik voor de MAK importeur werk dus ik heb ze voor inkoop en de OE set van de Kodiaq ruil ik daar bovenop nog weer op in dus wat netto uiteindelijk wordt durf ik je niet te zeggen.Jaaaaaaa, goede keus. Die vind ik ook heel erg mooi!
Mag ik vragen wat zo'n setje (ongeveer) kost?
Ik vraag me af of dat wel kan kloppen, want velgenshop is klant bij ons en ik weet wat ze inkoop kosten en dan zouden ze ze met verlies verkopen . Daarnaast komen ze bij mij ook niet naar voren als ik bij hun in de configurator kijk maar dan kan ook aan mijn zoek skills liggenBij de velgenshop.nl kost deze €293,- per velg 20"
Nou, heb mijn uitzoekwerk gedaan. Prijs die ze mij hadden doorgegeven was complete set inclusief banden. Altijd goed om te weten wat er gebeurt op je werkIk vraag me af of dat wel kan kloppen, want velgenshop is klant bij ons en ik weet wat ze inkoop kosten en dan zouden ze ze met verlies verkopen . Daarnaast komen ze bij mij ook niet naar voren als ik bij hun in de configurator kijk maar dan kan ook aan mijn zoek skills liggen
@RCB1975 Alleen beschikbaar in 20 inch maar dat staat toch ook veel beterBij mij gaan de MAK Xenon Blacks eronder ....als ze er in 19 inch te krijgen zijn... bestelde Kodiaq is quartz grey dus worden sowieso geen twins .