Oei, inderdaad. De Xenon alleen in 18 en 20 inch, had ik nog niet gemerkt. Maar ziet er wel heel goed uit!Bij mij gaan de MAK Xenon Blacks eronder ....als ze er in 19 inch te krijgen zijn... bestelde Kodiaq is quartz grey dus worden sowieso geen twins .
staan heel mooi!20 inch staat hem wel heel dik hoor. Doordat er ook nog wel een redelijke maat banden omheen gaat, is de zijwand nog wel van een prima formaat, waardoor het comfort denk ik nog wel te doen is. Bekijk bijlage 58682
@RCB1975 Volgens mij passen er orginele naafkappen in maar dit zeg ik onder voorbehoud.@Maakt weinig uit heb je de Skoda logo's er gewoon overheen gelijmd?
De ET van mijn Elbrus velgen die standaard op de auto zitten is ET43. Dit even ter infoDe Sirius velgen voor de Kodiaq lijken identiek aan de Sirius velgen voor de Superb, deze hebben ET 44, de VW Tiguan heeft ook ET 44, dus met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid durf ik te stellen dat het gaat passen
De ET van mijn Elbrus velgen die standaard op de auto zitten is ET43. Dit even ter info
Zoals je op mijn Kodiaq-foto's ziet, staan ze er goed onder. Nu moeten ze bij de dealer alleen nog leren balanceren. Zat een trilling in het stuur boven de 100 km/u. Kregen ze niet goed, zou aan de velgen liggen. Even naar de bandenboer geweest waar de MOMO's vandaan komen. Blijkt van de 4 wielen, er maar 1 goed gebalanceerd te zijn.Dat komt mooi uit dan, je MOMO's zouden dan moeten passen toch?
Ik ben er nog niet uit welke 19"-velgen er op onze Jungle-Green Kodiaq gaan komen, daarom wil ik eens even jullie smaak polsen: Wat zou het mooiste staan?
1) Bekijk bijlage 58634 (BROCK B32 antracite-polished)
2) Bekijk bijlage 58635 (BROCK B32 matt-black)
3) Bekijk bijlage 58636 (MAK Koln black-mirror)
4) Bekijk bijlage 58637 (MAK Wolf black-mirror)
5) Bekijk bijlage 58638 (MAK Wolf gunmetal-mirror)
6) Bekijk bijlage 58639 (MAK Xenon black-polished)
7) Bekijk bijlage 58640 (SKODA Crater black-chrome)
Inderdaad ook erg mooi.MAK Wolf Gunmetal.
Staat erg mooi onder een (witte) Skoda
https://www.skodaforum.nl/forum/attachments/img_0942-jpg.57065/
Is ook een hele mooie velg, maar ik ben zelf helaas niet zo'n fan van de asymmetrische vorm.Mij toch nog in extremis laten verleiden…
Ik vind ze prachtig! ( onder mijn Superb dan.... )Mij toch nog in extremis laten verleiden…
Ja maar met de gewone triglav had ik dat gevoel nog meer en met deze nietIs ook een hele mooie velg, maar ik ben zelf helaas niet zo'n fan van de asymmetrische vorm.