Welke velgen zou jij nemen

Pim

Lid
De eerste als je de foto's ziet, maar houd er wel rekening mee dat de verhouding niet helemaal klopt in die velg configurator. 15 inch is toch een slagje kleiner dus ook de eerste zal er in het echt iets minder fraai uitzien dan de configurator doet geloven. En dan kan de 3de toch iets beter uitvallen.

SkodaManiak

Actief lid
Als je een velg zoekt die bijvoorbeeld bij de Pegasus in de buurt moet komen, dan is de MAK Blade misschien ook een optie voor jou. Ik sta zelf op het punt van bestellen. Deze velg is leverbaar in 15, 16 en 17 inch. Je kunt deze velg vinden op www.wielengids.nl

Bijlagen

• 46774-L30.png
    46774-L30.png
    25,6 KB · Weergaven: 6

Okki

Donateur
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Pim</font><hr />

De eerste als je de foto's ziet, maar houd er wel rekening mee dat de verhouding niet helemaal klopt in die velg configurator. 15 inch is toch een slagje kleiner dus ook de eerste zal er in het echt iets minder fraai uitzien dan de configurator doet geloven.

[/ QUOTE ]

De configurator van S&amp;G houdt rekening met de maat, je ziet dus duidelijk verschil op de foto tussen 15, 16 en 17"
----------------
Leuk dat de meningen toch zo 'verdeeld' zijn. Na rijp beraad (en prijsopgave) ga ik toch voor optie 3. Gewoon een nette velg, makkelijk schoon te houden en niet zo duur. Ongeveer de prijs van een 'gewone' stalen velg.

Al met al enkele honderden euro's goedkoper dan de 15" van Skoda zelf.

___JC___

Forumguru
Die tweede optie die heb ik er toevallig nu onder gekregen!
Bij de winterbanden die ik gehuurd heb (weekje zweden).
Staat niet echt mooit moet ik zeggen, de velgen zijn te klein en te saai voor de Octy.

Ik zou zeggen optie 1 zoals de meeste hier.

Okki

Donateur
407.gif
net gebeld om de Enzo V (optie 3) te bestellen, zijn ze niet meer leverbaar
407.gif

dan maar deze besteld

Bijlagen

• 46880-076.jpg
    46880-076.jpg
    20,5 KB · Weergaven: 7

Okki

Donateur
of misschien toch deze..... shi(ps)
toch weer die twijfel

Bijlagen

• 46898-301.jpg
    46898-301.jpg
    19 KB · Weergaven: 7

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

of misschien toch deze..... shi(ps)
toch weer die twijfel

[/ QUOTE ]

ik zou voor je eerste keuze gaan.

Okki

Donateur
Pffft, het wordt steeds lastiger. Mijn vrouw vind de 2e weer mooier, alsmede mijn vader. Mijn moeder vind de 1e weer mooier. Denk dat ik aan de velgen'boer' maar vraag of hij ze allebei kan bestellen, en dat ik dan in het 'echt' bepaal welke ik wil.......

Okki

Donateur
Tsja, OEM kost me dan wel wat meer (af fabriek) en tevens moet ik dan nog extra stalen velgen kopen voor de winterbanden.

Nu heb ik voor een minder bedrag beide.

Ik heb overigens met voorgaande auto's (Mitsubishi Galant, VW Polo en Citroën Xsara) ook aftermarket lichtmetaal gehad, en dat beviel goed.

Wel een voordeel van af fabriek: minder keuze.....dus minder moeite met kiezen. Gelukkig blijf ik bij 15", daar is de keuze nog redelijk beperkt..(maar ik ben er nog niet uit)

RSTDI

Actief lid
Zie hier Higgy

Ik vindt het niks, maar ja velgen zijn zeer persoonlijk smaak.

Bijlagen

• 47003-0706_imgx3596_uperid_6081.jpg
    47003-0706_imgx3596_uperid_6081.jpg
    40,1 KB · Weergaven: 16

JettaFreak

Actief lid
die a8 velgen heb ik inmiddels ook wel gezien. zelfs origineel op een a6 of a8 ziet het er tegenwoordig een beetje verpauperd uit. iedere golf gti heeft tegenwoordig deze velgen (of imitaties daarvan), het liefst in een veel te grote maat.

groet,

jettafreak

DeSeum

Nieuw lid
De mooiste vind ik de vlakke strakke velgen (3). type ala vega dus.

Volgens mij heb je nog geen keuze gemaakt...

Bovenaan Onderaan