Welkoms 3d verlichting deuren inbouwen

peterrapid

Forumguru
Vind het ook niet zo geslaagd van uitzicht, effect is heel tof maar het ziet er niet uit zo ingebouwd ofwel moet de behuizing in een donker kleurtje. Je hebt ook deze om in te boren alhoewel ik daar ook niet zou aan beginnen om in een perfecte deur gaten te boren :fool:

gbbosma

Forumguru
Ook ik heb Skoda 3D welkom verlichting. Gekocht bij Aliexpress, http://www.aliexpress.com/snapshot/6016779521.html
Voor nog geen 10€ een leuke gadget. En binnen twee en een halve week
al binnen. Bij dit setje zit idd een boortje.
Voor een ieder die denkt dat boren in een mooie auto moeilijk is kan ik
vertellen dat het reuze meevalt en je echt niets kan beschadigen.

Binnen 10 minuten per deur is de klus geklaard zonder dat je de binnenbekleding
los hoeft te maken, mocht je grote handen of lange vingers hebben vraag dan je
vrouw ;).
Je boort een gaatje in de portierbekleding en plaatst de lampjes van buiten uit. Door de rood/witte
portierlampjes uit te nemen kan je met je vingers de bedrading pakken en
aansluiten op de bedrading van deze rood/witte portierlamp, denk er wel om dat de bedrading door de
bijgeleverde schroefring komt omdat deze de 3D lamp vast maakt. Omdat deze 3D lampjes onder de
portierbekleding zit zie je ze dan ook niet zitten wat wel zo mooi oogt.
Om een indruk te geven hoe het er uit ziet hier een paar foto's.
image.jpg

image.jpg

Heb deze 3D lampjes nu een half jaar en ze werken perfect.

newwolf84

Forumguru
Mja als ik eerlijk ben vind ik dit wel de mooiste oplossing @gbbosma !

Ziet er strak uit zo. Mocht ik in de toekomst nog een skoda gaan rijden ga ik het in elk geval wel zo doen !

newwolf84

Forumguru
@gbbosma Dat weet ik wel....;) echter de huidige auto waarin ik nu rond tuf staat op de nominatie op te vertrekken...zou een beetje zonde zijn als ik hier nog die dingen voor ga bestellen.
En mocht ik ze gaan bestellen dan is het nog maar de vraag of ik van het zelfde merk er 1 weer zou kopen, zit je met die VW dingen als je een Skoda (?)onder je kont hebt

kansberg

Forumguru
Je kunt de verlichting toch parallel aansluiten op de bestaande deurverlichting zodat deze ook blijft functioneren?

EdK

Forumguru
@gbbosma en @Pendragon is mooi gedaan en staat beter of deze die ipv de deurlamp komen maar toch boren in bekleding ... :pieker:
Tsja en, zit aan onderzijde dus als je die skoda slee inruilt / verkoopt dan laat je deze toch gewoon zitten.... aangesloten of losgekopppeld....
Niemand die het opmerkt hoor , en voor die aanschafprijs ga je ze er toch niet meer uithalen en hier of ander forum zien te slijten......... wie wil ze 2e hands

Bovenaan Onderaan