Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wereldprimeur voor Lamborghini Huracán LP 620-2 Super Trofeo
@JeSko pretbederver
Adhv jouw tekst weet je al wat de uitkomst is.
persoonlijk vind ik zo van die overdreven turbo’s niet mooi klinken. Dat opspoelen van de turbo’s is echt geen mooi geluid. Geef mij maar een mooie diepe geroffel.
Die Mat zijn smoel ook als dat ding hem vooruit katapulteert, gilt als een meisje, geweldig deze is ook geweldig! Wat een beeeeestkijk hoe die wegschiet
Maat van mijn broer is aan het zien om een huracan te kopen. Zijn GT3RS staat te koop (185.000€). Van zodra zijn RS verkocht is, gaat hem zien voor een Lambo.
Inschrijving van zo een bak is ook wel gek … kostprijs van een full option Dacia
Dacia maakt tegenwoordig prijs/kwaliteit schitterende auto's. Hun complete gamma is trouwens volledig met LED koplampen uitgerust. Van instapmodel, tot full option. Take notes Skoda, Dacia is wat Skoda jaren geleden was, Value for money en betrouwbaar.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.