Wereldreis in een Enyaq zonder laadpaalstress

Cordoba

Forumguru
Wel mooi dit.
Gasten hebben keilang voorbereiding gehad en gaan een vette tocht maken.
En hier worden alleen de beren op de weg gezien.
Dat is er zo'n 40 jaar terug bij mijn opleiding ingeramd, niet om pessimistisch te zijn, maar wel alle risico's analyseren en waar nodig daar iets aan doen. Als je de risico's niet ziet/onderkend, is het ook zo goed als onmogelijk om er iets aan te doen, of zoals een leraar het wel eens bracht: als je een nieuwe techniek toepast, dan moet je vooraf een voordeel zien in de balans tussen voor- en nadelen, omdat bij het toepassen van nieuwe techniek, er altijd nadelen bijkomen waar niemand vooraf aan heeft gedacht.
 

PizzaPieter

Forumguru
Tuurlijk slim om erover na te denken en de obvious te ondervangen.

Maar soms moet je dingen niet kapot denken en gewoon dóén en onderweg ontdekken hoe het volgende keer beter kan.

Als je alsmaar eindeloos blijft dénken over hoe je het beter zou kunnen doen zonder het ook echt te doen, dan kun je altijd een reden hebben om niet te beginnen.
 

hemi24

Forumguru
De kleur geel op de auto zegt mij al genoeg; als ze voor blauw of groen hadden gekozen was het waarschijnlijk een rondje om het IJsselmeer geworden met 4 volbepakte volgwagens!
 

Japanese Power

Donateur
Zeg kappen mannen. Het is geen stamtafel topic hier. Als je niets zinnigs op dit topic te melden hebt reageer dan niet. :mad: Punt uit.
 

hemi24

Forumguru
Heb de avonturen van Renske en Maarten gevolgd via Instagram, ze hebben heel veel via de zonnepanelen geladen, maar ook wel met enige regelmaat ‘grijs’…
Toch petje af!
 

Jdbigg

Senior Member
Inmiddels is dit allemaal gepraat achteraf. Ik heb hun reis gevolgd en contact gehad gehouden met dit avontuurlijke stel. Hun reis met de Enyaq is met minimale problemen met de auto verlopen en ze zijn inmiddels weer thuis. Ze waren afgelopen zondag 26-11 op het Fully Charged Event in Amsterdam.
Wie nog eens een indruk wil opdoen van deze bijzondere trip kan de video's en foto's terugkijken en de reisverslagen teruglezen op: https://4x4electric.com/ of direct naar de video's: https://4x4electric.com/videos/
 

jesse_s93

Forumguru
Ik heb een paar video's bekeken en het is wel een mooie reis zo en dat volledig elektrisch. Ik heb wel het idee dat Skoda niet wilde sponsoren. De badges en logo's zijn er al in de eerste video af :pardon:
 

Japanese Power

Donateur
As we speak rijden Maarten en Renske met hun Enyaq richting Mlada Boleslov. Dit zal de laatste rit zijn en dan gaat de Enyaq het museum in. En dat in ruil voor een nieuwe Enyaq. Leuke deal en een hele mooie bestemming.

@Peter-036 het topic mag wat mij betreft op slot. Een aantal reacties waren naast de positieve toch behoorlijk flauw en lauw dus dit lijkt me een prima moment om het topic op slot te gooien.
 
Bovenaan Onderaan