Werkplaats Handboek Octavia 3 download beschikbaar :-)

WAE

Senior Member
Ik krijg de melding service op display ( steeksleutel). Kan ik dit zelf verwijderen? Heb nog maar 8000km gedaan dus moet er nog geen onderhoud gebeuren.
Alvast bedankt voor de info!

WAE

Senior Member
Denk het wel . Juist nagekeken, eind van de maand 1 jaar geleden, maar kan ik dit niet verwijderen? ( Geeft aan 10 dagen service).

Laatst bewerkt:

feestbeestzaandam

Senior Member
@redriver Ik ben je erg dankbaar voor de download.
Maar wat ik zelf mis is het echte bedradingswerk. Dus niet wat aan elkaar zit als diagram (wel heel handig) maar echt draad/kleur, spanning en hoeveelheid aders etc.
Weet iemand waar ik dat vandaan kan "toveren"

feestbeestzaandam

Senior Member
Bij deze mijn eigen vraag beantwoord. Ik ben effe bezig geweest maar heb hier her "draadjesschema" wiringdiagram van de octavia 3.
Hopelijk kan iemand hier iets mee.
Als het beter in een nieuw topic of ergens anders kan dan hoor ik het wel.

feestbeestzaandam

Senior Member
Geloof dat dat niet zo goed is ivm "copyright" if zo. Tenminste daar hadden ze het over met de vorige upload van @redriver, dus een upload oke, maar direct op mijn google drive dat lijkt mij niet oke:bloos::bloos:

Hoi, ik zou ook graag een downloadlink ontvangen. Niet direct nodig nu, maar wel handig om te hebben lijkt me.

En om niet aan de gang te blijven voor de vriendelijk uploader, bied ik direct aan om de volledige file to hosten op een online service.
Misschien ivm de eerdere copyright meldingen kan ik dan op verzoek even de link actief maken, zodat deze niet altijd beschikbaar is, maar alleen op verzoek?

Dankjewel!

Bovenaan Onderaan