Wie heeft een schema om aan de Relais te komen bij de O1

Antera

Donateur
Maar vreemde is wel dat als ze gestopt zijn en je je contact weer aanzet dat ze weer beginnen. Zou dan meer richting hendel probleem verwijzen zou ik zeggen. Begin maar met relais en dan met de hendel als het niet opgelost is.

Stephan27

Actief lid
Okay, dus geen sluitend antwoord :(. Dan ga ik beginnen met de Relais, dit kan ik zelf. Om aan de hendel te komen moet de airbag en etc eraf. Dit doe ik liever niet zelf....

Grtz en bedankt !!

Ik post sowieso de oplossing :-)

Stephan27

Actief lid
Okay heren, Dan gaan we op zoek naar een hendel. Wel al een How-to gevonden maar hier ga ik me niet aan wagen. Zal een klusje voor de mecanicien worden....

Joske

Forumguru
Je kan relais toch eerst proberen? Kan nu niet kijken wat het kost maar hendel laten repareren zal toch pak meer zijn?

Antera

Donateur
Ik zou eerst het relais uitwisselen.

Dan de hendel en dat wil ik dan wel voor je doen indien je dat een probleem gaat vinden want je moet idd wel op een paar dingen letten met het verwijderen van het stuur en de andere delen

Stephan27

Actief lid
@Antera Bedankt voor alle hulp. Ik heb vandaag de relais er uitgehaald. Er was precies wel een brandplekje op 1 van de kopere plaatjes.

MOrgen even naar de sloop en dan hebben we uitsluitsel :-).

Grtz

Stephan27

Actief lid
Hi Heren,

Ik heb de relais eruit gehaald, en één koper plaatje vertoonde wat brandplekken. Maar ik moet eerlijk toegeven, momenteel is mijn Baardagaam doodziek en heeft hij prioriteit. Ik heb laatste 3 dagen 500km gereden en 150€ uitgegeven om hem een kans te bieden tegen de ontsteking omdat bijna geen dierenarts reptielen kunnen behandelen . En nog gaat het steeds bergaf :(. Na 8j groeit zo een beesje wel aan je.

Dus zodra hij beter is, is de skoda terug aan de beurt.

Ik hou jullie op de hoogte, my promise :-)

Stephan27

Actief lid
FF een spijtige update;

Woensdag naar nieuwegein gereden in NL. Hier hadden we een afspraak met een begrip uit de reptielenwereld namelijk 'Marja Kik'. Spijtig genoeg had de eerste dierenarts fouten gemaakt, waardorr zij pijn leed. We hebben onze Beardie dus moeten laten inslapen. Zij is wel mee naar huis en zal gecremeerd worden, zelfs een urne besteld uit Arkansa.

Dus heb gewoon even de relais uitgetrokken, het is toch mooi weer !

R.Heikamp

Forumguru
Ik rij zakelijk af en toe een oude Astra (2000) daar was het complete mechaniek van kapot (niet de motor, maar het stuk wat de motor aanstuurt) die had de zelfde klachten als de ts

Ps. Succes met het verwerken van het grote verlies.

Stephan27

Actief lid
@ iedereen, bedankt voor de mooie woorden. Het is 'maar' een hagedis maar na 8j heb je r echt wel een gemis van. Zeker zo tam als die van mij was :D.

Okay, nu onderweg naar Nieuwegein voor de baardagaam werkte de ruitenwissers perfect. Pas op de terugrit begon de zever weer. Ik ga eind deze week naar de garage om de relais te wisselen... Zullen zien :-).

Stephan27

Actief lid
Okay, vandaag de Relais eens verwisseld, geen verschil. Ruitenwisser doen nog steeds hetzelfde :(.

Morgen mag ik terug gaan en veranderen we het motortje. We zullen zien.

Keep you'll posted :-)

Joske

Forumguru
relais niet geholpen?

We horen het dan wel hoe het afgelopen is met vervangen van de motor? ;)

(P.S. ook van mij had je nog een deelneming te goed.. :troost:ga je de urne in huis plaatsen dan?)

Stephan27

Actief lid
Hoi iedereen,

Het was het motortje :D. dus dit is gemaakt !

Heb ook heel de Skodie gestript in Diksmuide. Het meeste van het interieur heb ik mee. Qua gordelspanners en etc.

Nu was ik enkel nog aan het kijken om een universele sportuitlaat te plaatsen. Maar zijn er types, bv golf 4 die ook passen? Ik vind wel dat men beesje dit heeft verdient na 17j :D.

Bovenaan Onderaan