Wie heeft Sirius-velgen?

Milote levert niet rechtstreeks naar Nederland. Vraag me af hoe je dat dan hebt gedaan.

Ik bestel via skodatec. Zelfde prijzen als Milotec.
Ze hebben nog meer snufjes voor je O2

@Wiseguy, wel even de foto's laten zien hè als je de strips hebt.

Ik heb mijn strips via de dealer besteld, ze hebben die strips bij de aflevering er op geplakt en vergeten in rekening te brengen. Gratis en voor niets dus. Holdinga Almere: Bedankt!!!

Wiseguy

Actief lid
Ik krijg net een mailtje van Milotec Duitsland dat ik niet rechtstreeks bij hun kan bestellen en dat het via CarFormula Moet worden besteld.... dat is wel balen, maar goed.... ik zal het dan maar gewoon door de leverancier laten bestellen...

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
@Wiseguy, wel even de foto's laten zien hè als je de strips hebt.

Ik heb mijn strips via de dealer besteld, ze hebben die strips bij de aflevering er op geplakt en vergeten in rekening te brengen. Gratis en voor niets dus. Holdinga Almere: Bedankt!!!

[/ QUOTE ]

Kijk maar uit... nu je het zo neer zet krijg je straks opeens alsnog een rekening.. zoveel octavia's rijden er niet met blingbling!

VEEJAY

Forumguru
Ik heb zijstrips en op de kofferbak, een aanrader zijn de CILAMTRONIC sierstrips staat erg mooi, maar mooi is natuurlijk subjectief

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik heb zijstrips en op de kofferbak, een aanrader zijn de CILAMTRONIC sierstrips staat erg mooi, maar mooi is natuurlijk subjectief

[/ QUOTE ]

Foto's Foto's!!!

Bovenaan Onderaan