Dat ben ik helemaal met je eens. Echter audiclaim is erg vaag over welke inspanningen zij zullen verrichten en dat staat mij tegen. In principe zouden zij een keer met PON kunnen gaan praten. Daar komt niets uit en verder doen ze niets meer. Mocht nu echter naderhand een andere partij wel een collectieve compensatie regeling weten af te dwingen die voor iedereen geldt (net zoals in de USA bij Audi) dan moet je Audiclaim alsnog die 20% betalen....Een advocatenkantoor is nu eenmaal geen filantropische instelling, dus die 20% vind ik wel redelijk eerlijk gezegd. Je betaald alleen als audiclaim resultaat boekt (behalve die 25,- inschrijfgeld dan) Ze nemen je werk en kostbare tijd uit handen, dus dat zal toch echt ook betaald moeten worden Wat is er beter, zelf in de pen klimmen en bij Pon wellicht weinig tot niets voor elkaar krijgen? Of de zaak uit handen geven en een rechter laten beslissen en 80% vergoed krijgen? Ik zou het wel weten!
Nee, dat is nou juist het punt: je betaald óók als jijzelf of een ander resultaat boekt...Je betaald alleen als audiclaim resultaat boekt (behalve die 25,- inschrijfgeld dan)