maar wat je natuurlijk nooit zult weten is hoe de (potentiële) klanten ermee omgegaan zijn. "Effe uitproberen", dus flink gassen zonder de motor eerst behoorlijk warm te rijden, beetje gooien en smijten op een klaverblad om de wegligging te testen, etc...
Dat zegt iets over de garage opmerking. Daar is niks inhoudelijks aan.Welke opmerking heeft niets met de discussie te maken dan die ik aanhaalde? Ik reageer alleen inhoudelijk op andere gemaakte opmerkingen binnen dit topic namelijk?
Een goede garage zal dit neem ik aan ook aangeven, aangezien de monteur geacht wordt te weten wanneer uitlijnen noodzakelijk is, maar voor de klant is het wel mooi om te weten dat het mogelijk zou kunnen zijn en hij/zij zou er bij voorbaat naar kunnen vragen.Dit "doordraven" levert tenminste wel duidelijkheid op wanneer wel en wanneer niet uitlijnen bij wiellager vervanging.
De minder technisch onderlegde forumlezer kan er anders al snel vanuit gaan dat bij wiellager vervangingen uitlijnen niet noodzakelijk kan zijn.
Misschien wel, ik heb er dan ook het laatste over gezegd. Het lijkt mij wel duidelijk.Dus zijn "we" nou een beetje aan het doordraven, of lijkt dat maar zo?