Wifi in de O3, wat er mee doen?

valderrama

Senior Member
Iphone als hotspot en alle telefoons die hier de revue hebben gepasseerd kunnen gewoon via de iPhone het internet op... dus daarmee omzeil ik de auto, minder omslachtig. Vreemd dat de hotspot functie via je Samsung voor een iPhone niet werkt bij jou Noreaga...

Ik hoop nog steeds dat de VAGCOM heren die Media command app werkend kunnen krijgen, maar ben bang dat de ontwikkelaars dit wel slim hebben aangepakt door middel van een licentiefile ofzo. Maar ja, als je deze bij iemand vind dan zou je het bestand een keer kunnen kopiëren naar een Columbus die het niet heeft besteld en van daaruit verder... Aangezien de Columbus niet over het internet kan checken of dat de licentie de juiste is, moet de controle of met een vinkje in het systeem voldoende zijn of het verwacht ergens een bestandje...

Iphone als hotspot en alle telefoons die hier de revue hebben gepasseerd kunnen gewoon via de iPhone het internet op... dus daarmee omzeil ik de auto, minder omslachtig. Vreemd dat de hotspot functie via je Samsung voor een iPhone niet werkt bij jou Noreaga...

Ik hoop nog steeds dat de VAGCOM heren die Media command app werkend kunnen krijgen, maar ben bang dat de ontwikkelaars dit wel slim hebben aangepakt door middel van een licentiefile ofzo. Maar ja, als je deze bij iemand vind dan zou je het bestand een keer kunnen kopiëren naar een Columbus die het niet heeft besteld en van daaruit verder... Aangezien de Columbus niet over het internet kan checken of dat de licentie de juiste is, moet de controle of met een vinkje in het systeem voldoende zijn of het verwacht ergens een bestandje...
Ja ik vind het ook vreemd.. Ookal kan je het omzeilen, maar het moet mogelijk zijn. Dus ik ben benieuwd waarom het niet lukt!
Ik heb voor een nieuwe topic aangemaakt voor mijn probleem en niet dat ik deze topic
"hijack"

Laten we hopen dat de vagcom heren het lukt om de app aan te zetten.. Zou wel ideaal zijn.. Maar dan moet de wifi wel verbonden zijn ;)

Had net de eigenaar van de dealer aan de lijn. De functie media command staat standaard uit. Deze moet door de dealer aangezet worden. Ze bellen mij nu terug voor een afspraak om dit op te lossen.. finger crossed..

jadijkstra2000

Forumguru
Ik zag op een Engelse site WEL sim kaart slot op de O3... of een plaatje uit een superb, en natuurlijk altijd 'afbeeldingen kunnen afwijken van de werkelijkheid' maar wel jammer als het er niet op zit...

weerhuis

Nieuw lid
Gisteren mijn O3 in Style Businessuitviering ontvangen, wat mij vetreft heeft de WLAN optie geen enkele meerwaarde. Internet delen kan gewoon rechstreeks via een hotspot op de Iphone. In de Superb zit idd wel de mogelijkheid om een SIM kaart te plaatsen,, beetje jammer dat dit niet ook voor de Octavia is doorgevoerd.
Als er mensen zijn die wel nuttige functionaliteit ontdekt hebben, hoor ik het graag......

Bovenaan Onderaan