wijzigen digitale cockpit

Pendragon

Donateur
Lekker vaag, dus de VC die links en rechts stukken heeft die niet bij de vc horen (benzine en temperatuur meting is de advanced. Die had ik gelijk al in 2019. Vind een volledig scherm, dus zonder die strepen links en rechts er veel mooier uitzien maar heeft dus schijnbaar minder opties?

vanduuren

Nieuw lid
Aangezien @vanduuren het heeft over 3 varianten, lijkt het mij wel erg waarschijnlijk dat hij de basis versie heeft.
@HenkBNS laat de uitgebreide versie zien, te herkennen aan de separate weergave van koelwatertemperatuur en brandstofniveau staand aan beide zijkanten.
Mijn Karoq is van 2024 en komt uit Spanje, weet dus niet precies of deze een uitgebreide versie heeft..

EdK

Forumguru
Zelf de uitgebreide, en oke je hebt wat meer keuzes
Maar uiteindelijk wen je aan één projectie en daar blijf je bij.
In de 2 jaar dat ik nu met uitgebreide VC rij, staat hij in één modus en heel af en toe als ik moet wachten op iemand dan wil ik wel eens met de instellingen spelen.
Maar zodra ik rij dan ga ik weer heel snel naar de oude vertrouwde instelling....
Welke dat is ?
Wel de toerenteller en Km teller met nav kaart ertussen
En dan verbruik gegevens

red2003

Actief lid
Ikzelf rij al 3 jaar met de karoq sportline en uitgebreide VC. Heb het in den beginne ingesteld op : links-temp meter, midden- toerenteller klok met daarin snelheid en rechts- benzine niveau.
Navi doe ik met Waze in CarPlay.
Zo gewend, heb niets anders nodig
ps: ook goed voor mijn vrouw want die wordt helemaal gek van “ al die toeters en bellen”. o_Oo_O

Bovenaan Onderaan