Wijzigingen O2 per mei

Patron

Senior Member
Daar ik op zoek "was" naar een nieuwe lease auto en mijn smaak al gauw gekomen was op de O2, ben ik er eens verder ingedoken.

Op een gegeven moment zie je door de bomen toch het bos niet meer ;)

Ik heb daarom een lijstje gemaakt in excel met de oude en nieuwe uitrusting niveaus.

Je kunt hem <hier> vinden

Doe er je voordeel mee :)

PS> Ik ben nog aan het twijfelen tussen de 1.4 TSI Ambition BL of de 1.4 TSI Elegance

Daan75

Lid
Daar ik op zoek "was" naar een nieuwe lease auto en mijn smaak al gauw gekomen was op de O2, ben ik er eens verder ingedoken.

Op een gegeven moment zie je door de bomen toch het bos niet meer ;)

Ik heb daarom een lijstje gemaakt in excel met de oude en nieuwe uitrusting niveaus.

Je kunt hem <hier> vinden

Doe er je voordeel mee :)

PS> Ik ben nog aan het twijfelen tussen de 1.4 TSI Ambition BL of de 1.4 TSI Elegance
Duidelijk zo allemaal, heb je hem ook van voor de facelift?

Wallie

Lid
De "Ruitenwisser met regelbare interval" is verdwenen?! Dus als je geen regensensor hebt, heb je ook geen interval...?

Patron

Senior Member
De "Ruitenwisser met regelbare interval" is verdwenen?! Dus als je geen regensensor hebt, heb je ook geen interval...?
Dat staat er niet bij in de specs, dit is wat er staat.

Links is oude (voor 1 mei) en rechts nieuw (na 1 mei)

Falcon

Donateur
Zie ik het nu goed:

- Geen zonnebrilhouder
- Voorruit met verduisterende band boven

Meer mogelijk?

rcFred

Senior Member
Ik zou het toch erg jammer vinden als die verduisterende rand er niet meer zit, toch wel erg handig merk ik in mijn Fabia.
Zonnebrilhouder was mij ook al opgevallen, maar ik kwam erachter dat mijn zonnebril er toch niet inpaste... Daar kan ik dan wel mee leven.

Helemaal vergeten te bedanken voor het overzicht, erg duidelijk zo naast elkaar!

Patron

Senior Member
Dit is wat er voor verschillen stonden in de brochures.
Ik was gister nog langs de dealer geweest, maar die hadden de nieuwe boekies nog niet :(

Sand3r

Senior Member
Ook spijtig dat een aantal opties verdwenen zijn bij de Business Line.
Zoals de betere audio, schuif-/kanteldak, leren bekleding en het alarm.

floris

Lid
Ook spijtig dat een aantal opties verdwenen zijn bij de Business Line.
Zoals de betere audio, schuif-/kanteldak, leren bekleding en het alarm.

idd. de uitvoeringen zijn allemaal een beetje uitgekleed en minder keuze uit opties.
leder is natuurlijk wel achteraf in te bouwen, en dan is het nog minder duur ook!

Roboman

Nieuw lid
Veranderde specs O2 Model 2010!!

En mooier, en denk aan de bijtelling.

Mag ik daar nog aan toevoegen dat de O2 2.0TDI Elegance Business line cappuccino beige die ik zojuist heb gekregen op de volgende punten anders is dan in de folder;
A) De 17" 225 rubbertjes zijn nu 16" 205 geworden.
B) Het reserve wiel is vervangen door zo'n pompje zonder Krik.!!
Dit heb ik tot nu toe ontdekt. Zaterdag a.s ga ik er in rijden en meld nog wel wat er verder anders is. Ik ben bezig om de lease prijs te laten aanpassen. 17" vs 16" Lijkt niet veel, maar in onderhoud op de totale looptijd van de auto komt dat op ongeveer 11.= ex. per maand uit. Dassss... een flink bedrag op het geheel.

Doe er Uw voordeel mee.
Verder is deze mijn tweede O2, de huidige gaat er met 183.450 uit zonder noemenswaardige problemen.

Bovenaan Onderaan